Page 167 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 167
figure antiintelektualizma s posebnim ozirom na
formalno in neformalno pridobljena znanja 167

kritično preučevanje simbolnih dominacij (zbrala, uredila in sopre-
vedla Taja Kramberger in Drago B. Rotar), Koper: Založba Anna-
les (Knjižnica Majora), 175–182.
Winock, M. (1997). Le siècle des intellectuels, Pariz: Seuil.
Zola, É. (1898/2004). Obtožujem …! Pismo predsedniku republike g.
Félixu Fauru (v slovenskem prevodu Draga B. Rotarja, s kritičnim
aparatom Taje Kramberger). Monitor ZSA, VI/1–2, 4–20 (izvir-
na objava z dne 13. januarja 1898 na prvi strani francoskega časni-
ka Aurora).
Zweig, S. (1958). Včerajšnji svet. Spomini Evropejca (prevod Angela
Vode), Ljubljana: Cankarjeva založba.

Viri

Anderson, B. (2009). La croisade de Tarrida del Marmol (dejansko pa
gre besedilo iz knjige navedene med literaturo zgoraj pod Anderson,
2009) http://revueblanche.over-blog.com/5-categorie-10783737.
html (16. 11. 2012).

Kelava, P. (2012). The Interdependence of Social Inclusion and Non-For-
mal Learning. http://www.pixel-online.net/edu_future2012/com-
mon/download/Paper_ pdf/240-SE60-FP-Kelava-FOE2012.pdf
(4. 11. 2012)

Kramberger, T. (2009). Zgodovinsko-antropološki oris oblikovanja uni-
verzitetnih habitusov (končno raziskovalno poročilo), Ljubljana: Pe-
dagoški inštitut. http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=58
(20.10. 2012).

Loewen, B. (2011). Informalno i neformalno učenje – analiza perspekti-
ve. Esej za raspravu (januar–siječanj 2011. godine). http://www.mla-
di.org/phocadownload/informalno%20i%20neformalno%20ue-
nje.pdf (5. 11. 2012).

Žagar, I., in Krašovec, P. (2011). Evropa med socializmom in neolibera-
lizmom. Ljubljana: Pedagoški inštitut, Digitalna knjižnica (Disser-
tationes 12). http://www.pei.si/Sifranti/StaticPage.aspx?id=98 (17.
11. 2012)
   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171   172