Page 166 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 166
Neformalno učenje? Kaj je to?
na Kranjskem v 19. stoletju – Povzetek. Monitor ZSA, VI/1–2,
2004, 45–70.

Rotar, D. B. (2004b). Kdo bo dajal naloge znanosti? (spremna študija k
prevodu Pierra Bourdieuja). V: Bourdieu, P. Znanost o znanosti in
refleksivnost (prevod Drago B. Rotar). Ljubljana: Liberalna akade-
mija, 15–38.

Rotar, D. B. (2004c). Problematizacije: reartikulacije preteklosti, reko-
gnosciranja sedajnosti (spremna študija k prevodu Michela Foucaul-
ta). V: Foucault, M. Nadzorovanje in kaznovanje (prevod Drago B.
Rotar). Ljubljana: Krtina (knjižna zbirka Temeljna dela), 363–382.

Rotar, D. B. (2005/2006). Trier dans le passé. Le Vörmarz et sa récep-
tion en Slovénie aujourd’hui. Réflexions sur le ´bon´, le ´mauvais´,
l’´inconvenant´ (integralna verzija: tipkopis gostujočega predavanja
na EHESS v Parizu z dne 16. decembra 2005), skrajšana verzija ob-
javljena v: Annales, Ser. hist. sociol., 2006, 16/1, 77–92.

Rotar, D. B. (2007a). Globalna solidarnost versus globalna impostura.
Apokalipsa, tematska številka Simpozij Miklavža Ocepka: Globali-
zacija in solidarnost (uredil Primož Repar), 91–145.

Rotar, D. B. (2007b). Odbiranje iz preteklosti: okviri, mreže, orientirji,
časi kulturnega življenja v južnih provincah avstrijskega cesarstva v
dolgem 19. stoletju, Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-
-raziskovalno središče, Založba Annales: Zgodovinsko društvo za
južno Primorsko.

Sapiro, G. (2003). Forms of politicization in the French literary field.
Theory and Society, 32, 633–652.

Sardoč, M. in McLaren, P. (2001). Bes in upanje: revolucionarna pe-
dagogika Petra McLarna (intervju). Časopis za kritiko znanosti,
XXIX/202–203, 11–21.

Schorske, C. E. (1980). Fin-De-Siecle Vienna: Politics and Culture, New
York: Knopf Doubleday Publishing Group.

Stout Baker, S. (1985). Radical Beginnings: Richard Hofstadter and the
1930s, Westport: Greenwood Press.

Torres Novoa, C. (1978). Entrevistas con Paulo Freire, México: Edición
Gernika.

Van de Velde, H. (2004). Aspectos administrativos, planificación estraté-
gica y operativa, Estelí: CURN–CICAP.

Voltaire (Arouet, F.-M.) (2009). Filozofske zgodbe, Ljubljana: Mladin-
ska knjiga.

Wacquant, L. (2006). Kritično mišljenje kot topilo dokse. V: Bourdi-
eu, P. in Wacquant, L. Načela za refleksivno družbeno znanost in
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171