Page 164 - Polona Kelava, Neformalno učenje? Kaj je to? Dissertationes 24, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 164
Neformalno učenje? Kaj je to?
Howe, D. W. in Finn, P. E. (1974). The Ironies of an American Histori-
an. Pacific Historical Review, 43/1, 1–23.
Johnston, W. M. (1974). The Origin of the Term “Intellectuals”. V: Jo-
urnal of European Studies (tema: »French Novels and Essays of the
1890’s«), 4, 43–56.
Kelava, P. in Čadež, M. (2009). Izobraževanje, neoliberalizem in repro-
dukcija družbenih razmerij = Education, neoliberalism and the re-
production of social relations. Sodobna pedagogika., LX/5, 110–130.
Kodelja, Z. (2005). Lavalova kritika neoliberalne doktrine izobraževa-
nja. V: Laval, C. (2003/2005). Šola ni podjetje. Neoliberalni napad
na javno šolo. Ljubljana: Krtina, 313–336.
Kodelja, Z. (2006). O pravičnosti v izobraževanju. Ljubljana: Krt, zbir-
ka Krtina.
Kramberger, T. (2003a). Možnost in nujnost kritičnega intelektualca:
k prevodoma Bourdieuja in Wacquanta. Družboslovne razprave,
XIX/43, 49–55.
Kramberger, T. (2003b). Od Joining the Club h grotesknosti slovenske
adaptacije na neoliberalizem. Družboslovne razprave, XIX/43, 77–
95.
Kramberger, T. (2005). Lingua ISH Imperii. O totalitarnih diskurziv-
nih strategijah in njihovih domnevno dobrotljivih nosilcih. Moni-
tor ZSA, VII/1–4, 79–256.
Kramberger, T. (2007). Historiografska divergenca. Razsvetljenska in hi-
storistična paradigma: o odprti in zaprti epistemični strukturi in nju-
nih elaboracijah, Koper: Univerza na Primorskem, Znanstveno-raz-
iskovalno središče, Založba Annales, Zgodovinsko društvo za juž-
no Primorsko.
Kramberger, T. (2008). Iz zgodovine intelektualcev: afera Dreyfus
in francoski zgodovinarji (Sintesi: Sulla storia degli intellettua-
li: l’affaire Dreyfus e gli storici francesi; Résumé: De l’histoire des
intellectuels: l’affaire Dreyfus et les historiens français / Abstract:
From the History of Intellectuals: Dreyfus Affair and the French
Historians). Monitor ZSA, X/1–2 (27–28), 25–81.
Kramberger, T., Rotar, D. B. (2006). Prehodi, prevodi, transferji. Nekaj
refrakcij skozi tekste in kontekste ob prevodih Pierra Bourdieuja in
Loïca Wacquanta. V: Bourdieu, P. in Wacquant, L. Načela za refle-
ksivno družbeno znanost in kritično preučevanje simbolnih domina-
cij (zbrala, uredila in soprevedla Taja Kramberger in Drago B. Ro-
tar). Koper: Založba Annales, Zgodovinsko društvo za južno Pri-
morsko & Ljubljana: Društvo Tropos, 9–34.
   159   160   161   162   163   164   165   166   167   168   169