Page 43 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 43
pedagoška raba izmislitvenih zmožnosti 43
Miller, J.-A. in Milner, J.-C. (2004). Voulez-vous être évalué? Paris: Édi-
tions Grasset & Fascuelle.
Novak, B. (2009). Prenova slovenske šole. Znanstveno poročilo 09/10, Lju-
bljana: Pedagoški inštitut.
Platon (2006). Menon. Zbrana dela, Celje: Mohorjeva družba.
Rutar Ilc, Z. (2004a). Kompetence: med pragmatizmom in emancipa-
torno rabo znanja. Vzgoja in izobraževanje, 35/3, 3.
Rutar Ilc, Z. (2004b). Pasti razmišljanja v nasprotjih. Učenje za razu-
mevanje kot točka povezovanja. V: Rutar Ilc, Z., Slivar, B. in Turk
Škraba, M. (ur.). Zbornik prispevkov mednarodnega posveta o splošni
izobrazbi. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 86–105.
Sentočnik, S. in Rutar Ilc, Z. (2001). Koncepti znanja, učenje za razu-
mevanje. V: Zupan, A. in Turk Škraba, M. (ur.). Modeli poučeva-
nja in učenja: Zbornik prispevkov 2001. Ljubljana: Zavod RS za šol-
stvo, 19–41.
Skrt, B. (2004). Kritično zagovorništvo za informacijsko dobo ali iz-
obraževalna debata za nove kompetence informacijske družbe 21.
stoletja. Vzgoja in izobraževanje, 35/6, 13–27.
Stiegler, B. (1994). La technique et le temps, 1: La faute d‘Épiméthée, Pa-
ris: Galilee.
Štefanc, D. (2005). Pouk, učenje in aktivnost učencev: razgradnja peda-
goških fantazem. Sodobna pedagogika, 2005/1, 34–57.
Štok-Vojska, N. in Vojyska, S. (2006). Gospodična slovnica, Koper: Li-
bris.
Žižek, S. (2010). Od kod čustveni kapitalizem? V: Illouz, E. Hladne in-
timnosti. Ljubljana: Krtina, 137–150.
Viri
Katalog učbenikov za osnovno šolo (2012). Zavod RS za šolstvo.
http://www.zrss.si/ (5. 3. 2013)
Ključne kompetence v na znanju temelječem gospodarstvu: prvi korak
k izbiri, opredelitvi in opisu (2002). http:// www.zrss.si/doc/MSP_Ključ-
ne%20kompetence.doc (5. 3. 2013)
Komisija Evropske skupnosti (2000). Memorandum o vseživljenj-
skem učenju. http://linux.acs.si/memorandum/prevod/ (5. 3. 2013)
UNESCO. Learning to be. http://www.unesco.org/delors/ltobe.htm
(5. 3. 2013)
Miller, J.-A. in Milner, J.-C. (2004). Voulez-vous être évalué? Paris: Édi-
tions Grasset & Fascuelle.
Novak, B. (2009). Prenova slovenske šole. Znanstveno poročilo 09/10, Lju-
bljana: Pedagoški inštitut.
Platon (2006). Menon. Zbrana dela, Celje: Mohorjeva družba.
Rutar Ilc, Z. (2004a). Kompetence: med pragmatizmom in emancipa-
torno rabo znanja. Vzgoja in izobraževanje, 35/3, 3.
Rutar Ilc, Z. (2004b). Pasti razmišljanja v nasprotjih. Učenje za razu-
mevanje kot točka povezovanja. V: Rutar Ilc, Z., Slivar, B. in Turk
Škraba, M. (ur.). Zbornik prispevkov mednarodnega posveta o splošni
izobrazbi. Ljubljana: Zavod RS za šolstvo, 86–105.
Sentočnik, S. in Rutar Ilc, Z. (2001). Koncepti znanja, učenje za razu-
mevanje. V: Zupan, A. in Turk Škraba, M. (ur.). Modeli poučeva-
nja in učenja: Zbornik prispevkov 2001. Ljubljana: Zavod RS za šol-
stvo, 19–41.
Skrt, B. (2004). Kritično zagovorništvo za informacijsko dobo ali iz-
obraževalna debata za nove kompetence informacijske družbe 21.
stoletja. Vzgoja in izobraževanje, 35/6, 13–27.
Stiegler, B. (1994). La technique et le temps, 1: La faute d‘Épiméthée, Pa-
ris: Galilee.
Štefanc, D. (2005). Pouk, učenje in aktivnost učencev: razgradnja peda-
goških fantazem. Sodobna pedagogika, 2005/1, 34–57.
Štok-Vojska, N. in Vojyska, S. (2006). Gospodična slovnica, Koper: Li-
bris.
Žižek, S. (2010). Od kod čustveni kapitalizem? V: Illouz, E. Hladne in-
timnosti. Ljubljana: Krtina, 137–150.
Viri
Katalog učbenikov za osnovno šolo (2012). Zavod RS za šolstvo.
http://www.zrss.si/ (5. 3. 2013)
Ključne kompetence v na znanju temelječem gospodarstvu: prvi korak
k izbiri, opredelitvi in opisu (2002). http:// www.zrss.si/doc/MSP_Ključ-
ne%20kompetence.doc (5. 3. 2013)
Komisija Evropske skupnosti (2000). Memorandum o vseživljenj-
skem učenju. http://linux.acs.si/memorandum/prevod/ (5. 3. 2013)
UNESCO. Learning to be. http://www.unesco.org/delors/ltobe.htm
(5. 3. 2013)