Page 42 - Vesna Pobežin (ur.), Drugo pedagoškega diskurza, Dissertationes 23, Digitalna knjižnica, Pedagoški inštitut 2013
P. 42
Drugo pedagoškega diskurza
vpeljano tezo, da se pedagoško rezoniranje izogiba mišljenju, rabeč do-
mišljijo in izmislitvene zmožnosti.
Literatura
Bahovec, E. (1985). O konceptualnih protislovjih in ideoloških razse-
žnostih »vsestransko razvite osebnosti«. Problemi, 1985/4, 1–3.
Baskar, B. (1988). Latinščine, prosim! Latinščina in njeno izginjanje na
Slovenskem, 1849–1987, Ljubljana: Knjižnica revolucionarne teorije:
Univerzitetna konferenca ZSMS.
Biemans, H. et al. (2005). Competence-based VET in the Netherlands:
background and pitfalls. http://www.bwpat.de/7eu/biemans_etal_
nl_bwpat7.shtml (5. 3. 2013)
Čačinovič Vogrinčič, G. (2011). Za drugačen svet najprej drugačna šola.
MLADINA – Alternative 2011, 24. 11. 2011, 111–113.
Dolar, M. (1988). Onstran interpelacije. Razpol: glasilo Freudovskega po-
lja. Problemi, 26/4–5, 265–274.
Dolar, M. (2010). Oficirji, služkinje in dimnikarji, Ljubljana: Društvo za
teoretsko psihoanalizo.
Freud, S. (1987). Metapsihološki spisi, Ljubljana: Studia humanitatis.
Freud, S. (2001). Interpretacija sanj, Ljubljana: Studia humanitatis.
Grm Pevec, S. (2004). Razvijanje kompetenc pomeni odpreti šolo v šir-
še okolje in ustvarjati spodbudne okoliščine za učenje. Vzgoja in iz-
obraževanje, 35/3, 44–46.
Hegel, G. W. F. (1984). Kdo misli abstraktno? Problemi, XXII/1–3, 82–
84.
Hegel, G. W. F. (1998). Fenomenologija duha, Ljubljana: Društvo za te-
oretsko psihoanalizo.
Hegel, G. W. F. (2001). Znanost logike 1, Ljubljana: Društvo za teoret-
sko psihoanalizo.
Kroflič, R. (1997). Med poslušnostjo in odgovornostjo, Ljubljana: Vija.
Kroflič, R. (2008). Novi pristopi k spodbujanju otrokovega prosocial-
nega in moralnega razvoja v predšolskem obdobju. V: Čas, M. et al.
(ur.). Socialne interakcije v vrtcu. Ljubljana: Supra, 12–21.
Lacan, J. (1994). Spisi, Ljubljana: Društvo za teoretsko psihoanalizo.
Lacan, J. (1996). Štirje temeljni koncepti psihoanalize, Ljubljana: Dru-
štvo za teoretsko psihoanalizo.
Marn, U. (2006). Konstruktivizem v šoli kot podlaga učenja nenasilnih
vzorcev vedenja. Socialna pedagogika, 10/3, 365–386.
vpeljano tezo, da se pedagoško rezoniranje izogiba mišljenju, rabeč do-
mišljijo in izmislitvene zmožnosti.
Literatura
Bahovec, E. (1985). O konceptualnih protislovjih in ideoloških razse-
žnostih »vsestransko razvite osebnosti«. Problemi, 1985/4, 1–3.
Baskar, B. (1988). Latinščine, prosim! Latinščina in njeno izginjanje na
Slovenskem, 1849–1987, Ljubljana: Knjižnica revolucionarne teorije:
Univerzitetna konferenca ZSMS.
Biemans, H. et al. (2005). Competence-based VET in the Netherlands:
background and pitfalls. http://www.bwpat.de/7eu/biemans_etal_
nl_bwpat7.shtml (5. 3. 2013)
Čačinovič Vogrinčič, G. (2011). Za drugačen svet najprej drugačna šola.
MLADINA – Alternative 2011, 24. 11. 2011, 111–113.
Dolar, M. (1988). Onstran interpelacije. Razpol: glasilo Freudovskega po-
lja. Problemi, 26/4–5, 265–274.
Dolar, M. (2010). Oficirji, služkinje in dimnikarji, Ljubljana: Društvo za
teoretsko psihoanalizo.
Freud, S. (1987). Metapsihološki spisi, Ljubljana: Studia humanitatis.
Freud, S. (2001). Interpretacija sanj, Ljubljana: Studia humanitatis.
Grm Pevec, S. (2004). Razvijanje kompetenc pomeni odpreti šolo v šir-
še okolje in ustvarjati spodbudne okoliščine za učenje. Vzgoja in iz-
obraževanje, 35/3, 44–46.
Hegel, G. W. F. (1984). Kdo misli abstraktno? Problemi, XXII/1–3, 82–
84.
Hegel, G. W. F. (1998). Fenomenologija duha, Ljubljana: Društvo za te-
oretsko psihoanalizo.
Hegel, G. W. F. (2001). Znanost logike 1, Ljubljana: Društvo za teoret-
sko psihoanalizo.
Kroflič, R. (1997). Med poslušnostjo in odgovornostjo, Ljubljana: Vija.
Kroflič, R. (2008). Novi pristopi k spodbujanju otrokovega prosocial-
nega in moralnega razvoja v predšolskem obdobju. V: Čas, M. et al.
(ur.). Socialne interakcije v vrtcu. Ljubljana: Supra, 12–21.
Lacan, J. (1994). Spisi, Ljubljana: Društvo za teoretsko psihoanalizo.
Lacan, J. (1996). Štirje temeljni koncepti psihoanalize, Ljubljana: Dru-
štvo za teoretsko psihoanalizo.
Marn, U. (2006). Konstruktivizem v šoli kot podlaga učenja nenasilnih
vzorcev vedenja. Socialna pedagogika, 10/3, 365–386.