Page 386 - Jonatan Vinkler (ur.), Primož Trubar, Tiga Noviga testamenta ena dolga predguvor 1557, En regišter, ena kratka postila 1558, Zbrana dela Primoža Trubarja 8
P. 386
REGIŠTER INU KRATKA IZLAGA
nem, se bodo boy, lakote, dragine, žlize, pomori, tressuvi, ta lubezan bode
tudi godile pred doli inu ta hudoba gori iemala vmei ludmi, ty ludie bodo žiher,
sodnim dnem. ne bodo za Buga, ne za nega bessedo, ne oblube, ne prytež ni-
Iz tih sadašnih šter rodili, bodo vseh žlaht luštih prebivali inu ta evangeli bo-
de vini pridigan po vsim sveitu k animu pryčovanu čez te hude
caihnev inu kir
so ty ludie taku
hudi inu kir se
ta evangeli pov- inu neverne ludi. Inu tedai stuprov, pravi Cristus, pride tu iudo-
sod, vseh žlaht vsku pogublene inu za teim ta sodni dan. Le-te riči vse so se v ti
jezikih pridigu- Iudovski deželi inu v tim Ieruzalemu pred iudovskim zatrenem
ie inu pisše, mo-
remo veiditi, de inu so se potle pred sodnim dnem godile. Inu se še zdai gode
ta sodni dan nei vmei kersčeniki inu po vsim sveitu. Preden ie tu Ieruzalem bi-
deleč.
lu zatrenu, zdaici, koker ie Jezus bil šal v nebessa, so štyri falš
cristusi eden za drugim bili gori vstali; timu enimu ie bilu ime
Teodas, timu drugimu Iudas Galilevc, Act. 5,618 timu tretymu
618. Apd 5, Beneucoba, timu četertimu Egiptovec, koker Iozefus pisše.619
36–37. Le-ty so se pred teimi Iudi vunkai daiali, de so oni ty pravi cri-
stusi, poslani h tim Iudom, kir imaio te Iude od te rymske služ-
619. Jožef Flavij, be inu oblasti odrešiti, inu so se hvalili z velikimi caihni, de ho-
Židovske staro- te to vodo Iordan narazen rezločiti, koker ie Iozue, 3. cap.,620 bil
žitnosti XX, 5.1, rezločil, de ž nih voisko skuzi po suhim bodo mogli puiti. S ta-
kimi ležnivimi oblubami so dosti Iudov p[re]guvoriliC inu k sebi
8.6. perpravili; s teimi so punte inu krege vede[n]C zubper te Rymla-
620. Joz 3, 7–16. ne začenali, oli ty Rymlani so le-te falš cristuse ž nih voisko vse
pobyli. Tedai so tudi velike voiske inu kregi po vsim sveitu bile,
621. Apd 11, 28. nerveč v ti Iudovski deželi, de na eden velikinočni praznik za
volo, kir so ty Iudi eniga rymskiga žolneria, kateri ie bil nim sui
sra[m]C nag pokazal, ubyli, ie dvasseti tavžent Iudov bilu pob-
yenu. Inu v tih drugih iudovskih meistih so vede[n]C vmei Iudi
inu Rymlani veliki kregi inu poboy bili. Raven tiga so tudi te-
dai bile v ti Iudovski deželi inu drugdi velike lakote, Act. 11,621
žlize, pomori, tressuvi, velike syle, krivine inu vse žlaht hudobe
so se godile vmei ludmi inu ništer mane so ty jogri inu ty dru-
gi pridigary zubper to volo inu p[re]puvidC tih Iudov inu aydov
povsod zveistu pridigali ta s. evangeliu[m];C glih taku se ie potle
386
nem, se bodo boy, lakote, dragine, žlize, pomori, tressuvi, ta lubezan bode
tudi godile pred doli inu ta hudoba gori iemala vmei ludmi, ty ludie bodo žiher,
sodnim dnem. ne bodo za Buga, ne za nega bessedo, ne oblube, ne prytež ni-
Iz tih sadašnih šter rodili, bodo vseh žlaht luštih prebivali inu ta evangeli bo-
de vini pridigan po vsim sveitu k animu pryčovanu čez te hude
caihnev inu kir
so ty ludie taku
hudi inu kir se
ta evangeli pov- inu neverne ludi. Inu tedai stuprov, pravi Cristus, pride tu iudo-
sod, vseh žlaht vsku pogublene inu za teim ta sodni dan. Le-te riči vse so se v ti
jezikih pridigu- Iudovski deželi inu v tim Ieruzalemu pred iudovskim zatrenem
ie inu pisše, mo-
remo veiditi, de inu so se potle pred sodnim dnem godile. Inu se še zdai gode
ta sodni dan nei vmei kersčeniki inu po vsim sveitu. Preden ie tu Ieruzalem bi-
deleč.
lu zatrenu, zdaici, koker ie Jezus bil šal v nebessa, so štyri falš
cristusi eden za drugim bili gori vstali; timu enimu ie bilu ime
Teodas, timu drugimu Iudas Galilevc, Act. 5,618 timu tretymu
618. Apd 5, Beneucoba, timu četertimu Egiptovec, koker Iozefus pisše.619
36–37. Le-ty so se pred teimi Iudi vunkai daiali, de so oni ty pravi cri-
stusi, poslani h tim Iudom, kir imaio te Iude od te rymske služ-
619. Jožef Flavij, be inu oblasti odrešiti, inu so se hvalili z velikimi caihni, de ho-
Židovske staro- te to vodo Iordan narazen rezločiti, koker ie Iozue, 3. cap.,620 bil
žitnosti XX, 5.1, rezločil, de ž nih voisko skuzi po suhim bodo mogli puiti. S ta-
kimi ležnivimi oblubami so dosti Iudov p[re]guvoriliC inu k sebi
8.6. perpravili; s teimi so punte inu krege vede[n]C zubper te Rymla-
620. Joz 3, 7–16. ne začenali, oli ty Rymlani so le-te falš cristuse ž nih voisko vse
pobyli. Tedai so tudi velike voiske inu kregi po vsim sveitu bile,
621. Apd 11, 28. nerveč v ti Iudovski deželi, de na eden velikinočni praznik za
volo, kir so ty Iudi eniga rymskiga žolneria, kateri ie bil nim sui
sra[m]C nag pokazal, ubyli, ie dvasseti tavžent Iudov bilu pob-
yenu. Inu v tih drugih iudovskih meistih so vede[n]C vmei Iudi
inu Rymlani veliki kregi inu poboy bili. Raven tiga so tudi te-
dai bile v ti Iudovski deželi inu drugdi velike lakote, Act. 11,621
žlize, pomori, tressuvi, velike syle, krivine inu vse žlaht hudobe
so se godile vmei ludmi inu ništer mane so ty jogri inu ty dru-
gi pridigary zubper to volo inu p[re]puvidC tih Iudov inu aydov
povsod zveistu pridigali ta s. evangeliu[m];C glih taku se ie potle
386