Page 76 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 76
odelovanje z družinami
S starši se pogovarjajte o tem, kako pomembno je, da z otroki komunicirajo v nepopačenem jeziku.
Razlago pojavov, pojmov in predmetov naj seveda prilagodijo razvojni stopnji otroka, pri čemer naj
uporabljajo nepopačeno izrazoslovje.

Knjiga z barvnimi listi

Namen in cilji dejavnosti
Knjižica vzpodbuja otroke k prepoznavanju barv. Vsebina knjige se lahko spreminja v skladu z
otrokovim poznavanjem barv.

Učna sredstva in materiali
Barvni papir, bel papir, škarje, lepilo, spenjač ali vrvica.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Prepognite štiri ali pet belih listov ter jih s škarjami prerežite po sredini.
 Na zgornjem robu liste spnite ali povežite z vrvico.
 Izrežite obarvane kvadrate in jih prilepite na posamezne strani. Na sosednjih straneh naj ne bo-

sta kvadrata enake barve, kar je razvidno iz slike spodaj.
 Vzpodbudite otroke, da listajo po knjigi ter primerjajo barve na posameznih listih. Otroci naj

ugotavljajo enakost oziroma različnost.
Slika 33: Knjiga z barvnimi listi

Potek dejavnosti
Knjigo lahko uporabljate na različne načine. Otroci naj se z njo najprej igrajo, nato pa pričnite z is-
kanjem barv. Otroci naj na desni strani knjige iščejo barvo, ki je enaka barvi na levi strani knjige.
Po uspešnem iskanju para oziroma dveh enakih barv preidite na novo stran na levi strani knjige in
ponovno iščite ustrezno (enako) barvo na desni strani knjige.

76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81