Page 79 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 79
otek dejavnosti
Spodbudite otroke, naj pripovedujejo zgodbo s pomočjo lutke. Pripravite dramatizacijo najljubše
zgodbe.

Nadgradnja dejavnosti
Izdelajte lutkovni oder.

Slika 36: Primer za nadgradnjo dejavnosti »Lutke«

Sodelovanje z družinami
Na delavnici s starši izdelajte lutke. Povabite starše, da pripravijo lutkovno igrico za otroke.

Igra s škatlami

Namen in cilji dejavnosti
Dejavnost spodbuja razvoj kritičnega mišljenja, logičnega sklepanja in bogatenja besednega izraža-
nja pri otrocih.

Učna sredstva in materiali
Tri enako velike škatle, papir, flomaster.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Na vsako škatlo prilepite oznako »POMEMBNI PREDMETI.«
 Pripravite tabelo z imeni vseh otrok v skupini.

Potek dejavnosti
Z otroki se pogovarjajte o različnem pomenu, ki ga posamezniki pripisujemo posameznim pred-
metom. Predmet, ki je za nekoga zelo pomemben, je za drugega popolnoma nepomemben. Razlo-
žite otrokom, da bo vsak med njimi imel možnost v eno od škatel položiti predmet oziroma pred-
mete, ki so pomembni zanj ali za njegovo družino.
Ko pričnete z izvajanjem dejavnosti, nalepite na steno tabelo z imeni otrok in zapišite predmet, ki
ga je posamezen otrok prinesel.

Nadgradnja dejavnosti
Ob zaključku dejavnosti seznanite starše, katere predmete so otroci prinesli v vrtec.
Zbrane predmete spravite v vrečo, kjer jih otroci iščejo oziroma prepoznavajo.

Sodelovanje s starši
Staršem pojasnite namen in cilj dejavnosti, ki bo potekala v vašem oddelku. Skupaj z otroki naj
doma poiščejo pomembne predmete in jih vložijo v škatlo. Z otroki naj se pogovarjajo o razlogih,

79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84