Page 72 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 72
loga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Iz kartonastega tulca izdelajte daljnogled.
 Tulca prekrijte z barvnim papirjem. Zlepite ju skupaj.
 Na koncu vsakega tulca napravite luknjo in ju povežite z vrvico.
 Otrokom pokažite, kako se daljnogled uporablja.

Slika 31: Daljnogled

Potek dejavnosti
Če je le mogoče, si nekje sposodite pravi daljnogled in omogočite otrokom, da ga preizkusijo.
Z otroki poiščite informacije, zakaj se daljnogled uporablja, kje se uporablja in kdaj se uporablja. Iz-
delajte plakat. Nato povabite otroke k izdelavi daljnogleda.
Otroke vzpodbujajte, da daljnogled okrasijo z barvnim papirjem. Pomagajte jim pritrditi vrvico.

Nadgradnja dejavnosti
Otroci lahko opazujejo predmete tudi skozi povečevalno steklo. Primerjajo lahko velikost predme-
tov, ko so v njihovi roki in ko se povečajo.
Otrokom dajte na voljo več predmetov, ki jih lahko povečujejo v prostorih ali na prostem.
Če imate na voljo mikroskop, omogočite otrokom, da ga uporabijo. Naredite povezavo med mikro-
skopom, povečevalnim steklom in daljnogledom. Vsi so optični instrumenti.

72
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77