Page 75 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 75
Kotiček/center za opismenjevanje

Čudežna skrinja

Namen in cilji dejavnosti
Otroci razvijajo sposobnost prepoznavanja predmetov z dotikom ter preko opisovanja bogatijo svoj
besedni zaklad.

Učna sredstva in materiali
Srednje velika škatla, zbirka majhnih kamnov, zrnja, luščin, listov, školjk, perja ipd.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 V škatlo izrežite odprtino.

Slika 32: Čudežna skrinja

Potek dejavnosti
V škatlo položite nabrane predmete. Po en primer vsakega predmeta položite na mizo, tako da ga
imajo otroci možnost videti. Otroci naj izmenično sežejo v škatlo. Ko otipajo predmet, naj ga opi-
šejo ter skušajo ugotoviti, kateri predmet so otipali. Lahko si pomagajo z razstavljenimi predme-
ti na mizi.

Nadgradnja dejavnosti
V škatlo položite nabrane predmete. Na mizo položite enega od predmetov, ki so v škatli. Otroci
naj poskušajo v škatli poiskati predmet, ki je na mizi.
V škatlo položite še več predmetov in spodbudite otroke, naj jih s pomočjo otipa opišejo in prepoznajo.
V škatlo položite geometrijska telesa (kroglo, kocko, kvader), oziroma predmete teh oblik. Otroci
naj skušajo čim bolj natančno opisati predmet.

75
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80