Page 21 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 21
lika 4: Ugotavljanje količine

Potek dejavnosti
Karte so primerne za igro na tleh.
Otroci razvrščajo karte glede na število pik.
Ob razvrščanju otroci štejejo in ugotavljajo, da je na karti enako število pik, kljub različnemu vzorcu.
Dejavnost lahko nadaljujete tako, da karte razvrščajo po vrednosti od 1 do 6.

Nadgradnja dejavnosti
Razširite zbirko kart z vrednostmi od 1 do 8 ali več.
Oblikujte različne vzorce z enakim številom gumbov ali zamaškov plastenk.

Sodelovanje z družinami
Družinam igro predstavite in jih spodbudite, da izdelajo tako igro doma in se jo igrajo z otrokom.
Igro lahko izdelate na delavnici skupaj s starši in otroki v vrtcu.

Loto

Namen in cilji dejavnosti
Številski loto je dober način za učenje števil in njihovo povezovanje s količino, ki jo predstavljajo.
Ko otrok spozna in razume količine od 0 do 9, je pripravljen spoznati tudi simbole za števila.
Igranje iger kot je loto s števili, pomaga otrokom razumeti pomen števil v vsakodnevnem življenju.
Otroka spodbujajte k opazovanju in ugotavljanju, kje vse se pojavljajo številke (na rojstnodnevni
torti, na igračah, na materialih, ki jih uporabljate v skupini, na hišah …). Otrok tako spoznava, da
so številke povsod okrog nas in da so pomemben del življenja.

Učna sredstva in materiali
Karton, ravnilo, svinčnik, škarje.

21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26