Page 17 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 17
Matematični pripomočki

Matematični žepi

Namen in cilji dejavnosti
»Matematični žepi« je igra, ki otrokom pomaga iskati zvezo med matematiko in vsakodnevnim ži-
vljenjem. Ko se igrajo z materiali iz žepov, se nehote učijo matematike. Ponujeni materiali omogoča-
jo otroku učenje štetja na različne načine. Pri tem se moramo odrasli zavedati, da otrok samo s šte-
tjem ne osvoji pojma števila. Za razumevanje štetja potrebuje veliko različnih izkušenj. Če otrok šte-
vila izgovarja napačno, ga ne popravljamo, pač pa mu omogočimo, da sliši pravilno glasno šteti druge.
Dejavnost »matematični žepi« poteka po načelu od lažjega k težjemu – postopek prilagodimo ra-
zvojni stopnji, sposobnostim in znanju otrok.

Učna sredstva in materiali
žepi iz blaga, škarje, debelejši papir, ravnilo ali merilni trak, lepilo, gumbi, sukanec, igla, kosi blaga,
paličice, kamni, zamaški in drug droben material, primeren za vstavljanje v žepe.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Izberite 12 gumbov in 2 kompleta številk 1, 2 in 3.
 Izdelajte 3 komplete tridelnih žepov iz blaga.
 Na prvi komplet žepov prišijte 1 gumb na levi žep, 2 gumba na srednji žep in 3 gumbe na desni žep.
 Na drugi komplet žepov prilepite ali prišijte na levi žep eno piko in številko 1, na srednji žep dve

piki in številko 2 in na desni žep tri pike in številko 3.
 Na tretji komplet žepov prilepite ali prišijte številko 1 na levi žep, številko 2 na srednji žep in šte-

vilko 3 na desni žep.
Slika 1: Matematični žepi

17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22