Page 26 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 26
lika 7: Oblike in števila

Potek dejavnosti
Ta dejavnost je primerna za delo s posameznim otrokom.
Otroku dajte ovojnice in like.
Prosite ga, da v vsako ovojnico vstavi toliko likov, kot zahteva številka na ovojnici.
Otroka spodbujajte, da napolni vse ovojnice. Otrok bo pričel vzpostavljati asociativne zveze s koli-
čino likov in številko na ovojnici in tako vadil štetje.

Nadgradnja dejavnosti
Uporabite zgornja navodila ter si pripravite zbirko šestih ovojnic s krogi, zbirko šestih ovojnic s
kvadrati in zbirko šestih ovojnic s pravokotniki. Vsako zbirko oštevilčite s številkami od 1 do 6 in
pripravite po 21 ustreznih likov za vsako zbirko.
Vse oštevilčene ovojnice položite na sredino mize. Pomešajte 21 krogov, 21 pravokotnikov in 21
kvadratov. Otroke prosite, naj vzamejo eno ali dve ovojnici, si izberejo svoj lik in ovojnico napolni-
jo z ustreznimi liki in z ustreznim številom likov.
Medtem ko otroci delajo, jih prosite, da povedo, kateri lik so izbrali in koliko likov bodo vstavili v
določeno ovojnico.
Ovojnice s številkami lahko razširite preko števila 6. Tisti otroci, ki obvladajo štetje od 1 do 6, lah-
ko uporabijo ovojnice s števili do 10.

Sodelovanje z družinami
Starše informirajte o osnovnih matematičnih konceptih, ki jih raziskujejo otroci v vrtcu. Spodbu-
dite jih, da se podobne igre igrajo doma ter da so pri tem pozorni na razvoj matematičnih koncep-
tov pri njihovem otroku.

26
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31