Page 23 - Tatjana Vonta in sodelavke (ur.), Dejavnosti za predšolske otroke s poudarkom na spoznavanju matematičnih in naravoslovnih konceptov, Digitalna knjižnica, Compendia 2
P. 23
alci izmenoma obrnejo po dve karti naenkrat. Če sta karti enaki, ju obdržijo, sicer pa ju ponov-
no obrnejo in postavijo na prejšnje mesto.

Štejemo metulje

Namen in cilji dejavnosti
Štetje metuljev je matematična igra, v kateri otrok spoznava količino ter odnos med vzrokom in
posledico.
Otrok šteje urejene predmete, jih ureja na svoj način, dodaja in odvzema, prišteva in odšteva.
Otrok pojasnjuje, kaj se je zgodilo kot vzrok in kaj kot posledica.

Učna sredstva in materiali
Papir (trši), lepilo ali lepilni trak, ravnilo, flomastri ali barvice, vrvica ali volna, škarje.

Vloga odraslega (priprava prostora in/ali učnih sredstev)
 Izrežite papir velikosti 22 cm × 15 cm.
 Narišite 5 cvetov enake velikosti (približno 3,5 cm premera) in jih pobarvajte. Enakomerno jih

razporedite po papirju in jih nalepite.
 Narišite 5 metuljev enake velikosti (približno 3 cm velike). Izrežite jih in z obeh strani pobarvaj-

te ter prilepite na vrvico (dolgo približno 13 cm).
 Drugi konec vrvice pritrdite na zadnjo stran papirja, tako da je poravnana s cvetom.

Slika 6: Štejemo metulje

23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28