Page 66 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 66
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Tabela 7: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in šolska deviantnost
Rezultati poglobljene analize (zaradi omejenosti prostora le-ti niso pri-
kazani) so tako pokazali, da so robustni prediktorji (sociodemografske
kontrole + šolska uspešnost) deviantnosti spol, kulturni kapital, zadovolj-
stvo s šolo, bližina obeh staršev, socialna anksioznost, odtujenost, anomič-
nost in eksterni lokus nadzora I – močni drugi. Skupaj so ti dejavniki po-
jasnili 31 odstotkov šolske deviantnosti.
Tabela 7: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in šolska deviantnost
Rezultati poglobljene analize (zaradi omejenosti prostora le-ti niso pri-
kazani) so tako pokazali, da so robustni prediktorji (sociodemografske
kontrole + šolska uspešnost) deviantnosti spol, kulturni kapital, zadovolj-
stvo s šolo, bližina obeh staršev, socialna anksioznost, odtujenost, anomič-
nost in eksterni lokus nadzora I – močni drugi. Skupaj so ti dejavniki po-
jasnili 31 odstotkov šolske deviantnosti.