Page 60 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 60
Kdo je uspešen v slovenskih šolah?
Slika 8: Velikost družine in šolska uspešnost
Tabela 6: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in struktura ter velikost družine
Sklenemo torej lahko, da je negativen vpliv enoroditeljske družine za-
znaven, ni pa statistično značilen. Slednje je v skladu s nekaterimi študija-
mi. Tako npr. Boggess v ZDA ugotavlja, da vpliv enostarševske družine ni
negativen, če se ob tem upoštevajo prihodki (ki so povprečno nižji v eno-
starševski družini), torej, da se v ozadju korelacijsko slabšega uspeha otrok
iz enostarševskih družin nahaja primanjkljaj prihodkov, ne pa drugega od
Slika 8: Velikost družine in šolska uspešnost
Tabela 6: Multipla regresijska analiza šolske uspešnosti v osnovni šoli – sociode-
mografske spremenljivke in struktura ter velikost družine
Sklenemo torej lahko, da je negativen vpliv enoroditeljske družine za-
znaven, ni pa statistično značilen. Slednje je v skladu s nekaterimi študija-
mi. Tako npr. Boggess v ZDA ugotavlja, da vpliv enostarševske družine ni
negativen, če se ob tem upoštevajo prihodki (ki so povprečno nižji v eno-
starševski družini), torej, da se v ozadju korelacijsko slabšega uspeha otrok
iz enostarševskih družin nahaja primanjkljaj prihodkov, ne pa drugega od