Page 166 - Sergej Flere (ur.), Kdo je uspešen v slovenskih šolah?, Digitalna knjižnica, Dissertationes 9
P. 166
 Kdo je uspešen v slovenskih šolah?

O‘Brien, E., Rollefson, M., Extracurricular Participation and Student En-
gagement. Education Policy Issues: Statistical Perspectives, National
Center for Education Statistics, Washington, DC. 1995.

Oberlander, M., Jenkin, N., Kevin, H., Jackson, J., Family size and birth
order as determinants of scholastic aptitude and achievement in a
sample of eight graders, Journal of Consulting and Clinical Psycholo-
gy (1970), št. 1.

Osgood, W., Wilson, J., Bachman, J., O‘Malley, P., Johnston, L., Routine
Activities and Individual Deviant Behavior, American Sociological Re-
view (1996), št. 4.

Owens, A. M., Newbegin, I., Procrastination in High School Achieve-
ment: A Causal Structural Model, Journal of Social Behavior & Perso-
nality (1997), št. 12.

Parkin, F., Marxism and Class Theory: A Bourgeoise Critique, Tavsitock
Press, London 1979.

Parsons, T., The System of Modern Societies, Prentice Hall, Newburry Park,
NJ 1971.

Parsons, T., The Evolution of Societies, Prentice Hall, Englewood Cliffs,
New Jersey 1977.

Peček, M., Šola in ohranjanje družbene slojevitosti - učni uspeh in vpis
osnovnošolcev na srednje šole glede na izobrazbo staršev, SP (2006),
št. 1.

Phillips, L. A., An application of anomy theory to the study of alcoholism,
Journal Of Studies On Alcohol (1976), št. 1.

Piciga, D., Temeljne razsežnosti šolske neuspešnosti v RS: sistemski in vsebin-
ski vidiki, Inštitut za psihologijo osebnosti, Ljubljana 2002.

Pogačnik, V., TN, testi nizov: obliki TN-20 in TN-10: priročnik, Zavod SR
Slovenije za produktivnost dela, Center za psihodiagnostična sredstva,
Ljubljana 1983.

Pogačnik, V., TN: test nizov. Priročnik, Produktivnost, Center za psihodi-
agnostična sredstva, Ljubljana 1994.

Pogačnik, V., Pojmovanje inteligentnosti, Didakta, Radovljica 1995.

Powers, J. M., An Analysis of Performance-Based Accountability: Factors
Shaping School Performance in Two Urban School Districts, Educati-
onal Policy (2003), št. 5.
   161   162   163   164   165   166   167   168   169   170   171