Page 42 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 42
Slika 4.4: Stališča učencev do enakih pravic za imigrante
Vir: Losito et al., 2018: 27.
so statistično značilne – in sicer v smeri, da več naših učencev meni tako (v prid
podpore posameznim pravicam), kakor je to značilno za evropsko povprečje.
Iz slike 4.5 vidimo povprečne vrednosti lestvice stališč glede enakih pra-
vic za imigrante. Slednja je bila oblikovana na podlagi izračuna stališč do vseh
petih posameznih trditev o pravicah imigrantov. Za sodelujoče izobraževal-
ne sisteme, ki so sodelovali v zajemu podatkov leta 2009 in 2016, pa vidimo
tudi trende. Glede na izražena stališča naših učencev do posameznih trditev,
povezanih z odobravanjem enakih pravic za imigrante (naj spomnimo, prav
vseh pet trditev je bilo pri naših učencih nad evropskim povprečjem ICCS 2016)
ni nenavadno, da so učenci iz Slovenije na lestvici enakih pravic za imigrante
uvrščeni nad evropsko povprečje. Ob Sloveniji so nad evropskim povprečjem

kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47