Page 23 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 23
23
Slika 3.1: Percepcija učencev o njihovi evropski identiteti
Vir: Losito et al., 2018: 10.
Anketa, ki je bila izvedena spomladi 2016 (ang. Standard Eurobarometer 85),
je pokazala povečanje (od jeseni 2015) obsega identifikacije z državljanstvom
EU (Evropska komisija, 2016). To povečanje je bilo očitno med večino anketi-
rancev v vseh državah članicah. Med evropskimi državami, ki so sodelovale tu-
di v ICCS 2016, sta Malta in Finska zabeležili najvišje odstotke anketiranih, ki se
percepcija osmošolcev o biti evropejci
Slika 3.1: Percepcija učencev o njihovi evropski identiteti
Vir: Losito et al., 2018: 10.
Anketa, ki je bila izvedena spomladi 2016 (ang. Standard Eurobarometer 85),
je pokazala povečanje (od jeseni 2015) obsega identifikacije z državljanstvom
EU (Evropska komisija, 2016). To povečanje je bilo očitno med večino anketi-
rancev v vseh državah članicah. Med evropskimi državami, ki so sodelovale tu-
di v ICCS 2016, sta Malta in Finska zabeležili najvišje odstotke anketiranih, ki se
percepcija osmošolcev o biti evropejci