Page 19 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 19
venija
v Evropskem regionalnem modulu
ICCS 2016

Opis vzorca raziskave 19

V nacionalnem poročilu Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobra-
ževanja (IEA ICCS 2016) (Klemenčič et al., 2019) smo natančno opisali, kako po-
teka vzorčenje v omenjeni raziskavi, in da, zraven učencev, ki rešujejo kognitiv-
ni test ali preizkus znanja ter vprašalnik, sodelujejo še učitelji in ravnatelji, en
vprašalnik pa rešijo tudi nacionalni koordinacijski centri. V Evropskem regio-
nalnem modulu raziskave pa sodelujejo le učenci. To so isti učenci, ki predhod-
no rešujejo tako kognitivni test kakor vprašalnik, ki je pripravljen zanje. Čisto
na koncu pa rešujejo še ta instrument, tj. vprašalnik Evropskega regionalnega
modula.

V Evropskem regionalnem modulu je sodelovalo 15 izobraževalnih siste-
mov, ki večinoma predstavljajo države. Sodelovali so tudi učenci (osmošolci)
v Sloveniji.

Tabela 2.1: Sodelujoči osmošolci po spolu – Slovenija

Dečki Odstotek SE
Deklice 51,8 0,73
48,2 0,73

Vir: Nacionalna baza – Evropski regionalni modul ICCS 2016.
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24