Page 26 - Eva Klemenčič, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Kako mladi vidijo Evropo – zaznave osmošolcev o Evropi in Evropski uniji: nacionalno poročilo Evropskega regionalnega modula ICCS 2016. Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 14
P. 26
Slika 3.2: Nacionalna povprečja stališč učencev do evropske identitete,
vključujoč mednarodne trende
Vir: Losito et al., 2018: 11.
učencev se čuti Evropejce, približno en odstotek manj jih je ponosnih, da živi-
jo v Evropi, okoli 90 % jih je ponosnih, da je njihova država članica EU. Približno
87 % učencev se čuti kot del Evrope in okoli 78 % jih čuti, da so del EU. Približ-
no enak delež (tj. okoli 78 %) učencev sebe vidi najprej kot državljana Evrope,
nato kot državljana sveta.14
V nadaljevanju si poglejmo nekoliko podrobnejše rezultate percepci-
je učencev o njihovi evropski identiteti, in sicer učencev iz Slovenije, ki so bi-
li vključeni v raziskavo ICCS 2016 in so reševali Evropski regionalni modul ICCS
2016.

14 To smo spraševali le učence, ki prihajajo iz izobraževalnih sistemov/držav, ki so članice EU. Enako je
pri vseh postavkah, ki se nanašajo na EU.

kako mladi vidijo evropo – zaznave osmošolcev o evropi in evropski uniji
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31