Page 35 - Klemenčič, Eva, Plamen V. Mirazchiyski, Jure Novak. 2019. Državljanska vzgoja v Sloveniji: nacionalno poročilo Mednarodne raziskave državljanske vzgoje in izobraževanja (IEA ICCS 2016). Ljubljana: Pedagoški inštitut. Digitalna knjižnica, Documenta 13
P. 35
venija v raziskavi ICCS (2016)

Opis vzorca raziskave ICCS 2016 v Sloveniji 35

V prejšnjem poglavju smo že naznanili, da smo v Sloveniji dosegli vse vzorčne
standarde, zato so naši podatki primerljivi tako med posameznimi cikli raziska­
ve ICCS kakor mednarodno. V raziskavi so torej sodelovale šole, učitelji in učen­
ci. V nadaljevanju pa podajamo nekaj osnovnih karakteristik našega vzorca. Za
glavno raziskavo je bilo v vzorec izbranih več šol, raziskavo pa je na koncu kon­
čalo 135 šol (šole, ki so vključene v mednarodno bazo), pri čemer smo še vedno
dosegli standard realizacije vzorca. V raziskavo je bilo vključenih 2.844 učencev
in 2.056 učiteljev.

Opis vzorca ravnateljev in značilnosti vključenih šol

Tabela 2.1: Čas ravnateljevanja

  Odstotek SE
14,07 3,85
1–2 leti 20,02 4,29
3–5 let 65,92 5,46
6 let ali več

Vir: Baza ICCS 2016.

Ravnatelje smo vprašali, kako dolgo so že ravnatelji na šoli, za katero so od­
govarjali (vključno z letom, ko smo testirali učence, tj. 2016). Iz tabele vidimo,
da je večina ravnateljev na tej funkciji več kakor 6 let.
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40