Page 48 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 3-4: Nasilje, šola, družba II, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 48
šolsko polje, letnik xxx, številka 3–4

Regresijski koeficient (Beta)

Imenovanje s Slabo Izjave o Izzivanje Kazanje Pogosti
sramotilnimi vedenje udarjanju učiteljev žaljivih prepiri
-0,207**
imeni gest -0,028
0,054
Učenci se tež- -0,206** -0,260** -0,166** -0,218** -0,160**
ko medsebojno 0,040
strinjajo 0,003 0,051 -0,093 0,050 -0,020
Učenci verjamejo 0,013
drugi drugim 0,038 -0,027 0,065 0,035 -0,008 -0,096
Učenci imajo pri- -0,091
ložnost predlaga- 0,139* 0,128 0,186** 0,067 0,138* 0,027
ti aktivnosti pri 0,112
pouku -0,029 -0,034 0,013 -0,049 0,021 -0,073
Učenci imajo pri- 0,052
ložnost sodelova- -0,182** -0,002 -0,133* -0,023 -0,028 -0,149*
nja pri potrditvi 0,005 0,040 0,031 -0,110 -0,047 0,082
pravil -0,065 -0,025 -0,056 0,051 -0,020 -0,115
Učenci imajo pri- 0,072 0,059 -0,019 0,001 -0,048
ložnost sodelova- -0,197**
nja pri potrditvi -0,043 -0,047 -0,178* -0,021 -0,028
odločb
Šolska pravila so 0,102 0,097 0,073 0,089 .105
poštena
Sankcije za krši- 0,000 -0,046 -0,002 0,029 -0,080
tev pravil so ena- -0,008
ke za vse 0,008 -0,070 0,071 0,102 -0,006
Vsi poznajo šolska
pravila -0,025 0,025 -0,161* -0,079
Učitelji učencem
pojasnijo, kaj od -0,078 -0,103* -0,088 -0,133** -0,186**
njih pričakujejo
Postopki poveza-
ni z uporabo pra-
vil so jasni
Vsem je jasno, ka-
tera obnašanja
bodo nagrajena
Osebe so enako
nagrajene za ena-
ke uspehe
Vsi vedo, kaj se in
kdaj dela
Posamezniki
vedo, kako zaslu-
žiti nagrado
Postopki pove-
zani z uporabo
pravil se pogosto
ignorirajo

46
   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53