Page 173 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 173
k. osterc kokotovič, b. čagran, m. pšunder ■ vključenost staršev v šolanje ...
Montgomery, C., Fisk, J. E., Craig. L. (2009). The effects of perceived paren
ting style on the propensity for illicit drug use: the importance of pa
rental warmth and control. Drug Alcohol Review, 27(6), 640–649.
Mrgole , A. in Mrgole, L. (2013). Izštekani najstniki in starši, ki štekajo: starši
– tukaj in zdaj, Kamnik: Zavod Vezal.
Nüssdorfer, V. (2012). Živi in pusti živeti, Dob pri Domžalah: Miš.
Pahole, M. (2011). Družina v zrcalu mladostnika. http://261.gvs.arnes.si/bso
la.si/wp-content/uploads/2011/09/Marinka Pahole.pdf. (27. 5. 2015).
Pantley, E. (2007). Z otrokom lahko sodelujete, Radovljica: Didakta.
Paulson, S. E. (1994). Parenting style and parental involvement (PSPI).
http://diginole.lib.fsu.edu/islandora/object/fsu:176346/datastream/PDF/
view (14. 12. 2014).
Peček Čuk, M. in Lesar, I. (2009). Moč vzgoje: sodobna vprašanja teorije vzgo-
je, Ljubljana: Tehniška založba Slovenije.
Petek, J. (2008). Odnos do telesa na poti iz odvisnosti, Ljubljana: Sonce.
Poljšak Škraban, O. (2002). Mladostnik/ca v družini in medsebojno doži
vljanje družinskih članov. Socialna pedagogika, 6(4), 369–394.
Pomerantz, E. M., Moorman, E. A., Litwack, S. D. (2007). The How,
Whom, and Why of Parent´s Involvement in Children´s Academic
Lives: More Is Not Always Better. Review of Educational Research,
77(3), 373–410.
Pšunder, M. (1994). Knjižica za učitelje in starše, Maribor: Založba Obzorja.
Puklek Levpušček, M. (2011). Odnos s starši – pot k samostojnosti in po
daljšana odvisnost. V Puklek Levpušček, M. in Zupančič, M. (ur.).
Študenti na prehodu v odraslost. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete, 71–108.
Puklek Levpušček, M. in Zupančič, M. (2009). Osebnostni, motivacijski in
socialni dejavniki učne uspešnosti, Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni
inštitut Filozofske fakultete.
Rogge, J. U. (2004). Med popustljivostjo in strogostjo, Tržič: Učila
International.
Roškar, S. (2009). Kakšni so mladi – jih poznamo? V: Tančič, A., Poštuvan,
V. in Roškar, S. (ur.). Spregovorimo o samomoru med mladimi.
Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja RS, 25–31.
Steinberg, L., Lamborn, S.D., Dornbusch, S. M. in Darling, N. (1992).
Impact of parenting practices on adolescent achievement:
Authoritative parenting, school involvement, and encouragement to
succeed. Child Development, 63, 1266–1281.
171
Montgomery, C., Fisk, J. E., Craig. L. (2009). The effects of perceived paren
ting style on the propensity for illicit drug use: the importance of pa
rental warmth and control. Drug Alcohol Review, 27(6), 640–649.
Mrgole , A. in Mrgole, L. (2013). Izštekani najstniki in starši, ki štekajo: starši
– tukaj in zdaj, Kamnik: Zavod Vezal.
Nüssdorfer, V. (2012). Živi in pusti živeti, Dob pri Domžalah: Miš.
Pahole, M. (2011). Družina v zrcalu mladostnika. http://261.gvs.arnes.si/bso
la.si/wp-content/uploads/2011/09/Marinka Pahole.pdf. (27. 5. 2015).
Pantley, E. (2007). Z otrokom lahko sodelujete, Radovljica: Didakta.
Paulson, S. E. (1994). Parenting style and parental involvement (PSPI).
http://diginole.lib.fsu.edu/islandora/object/fsu:176346/datastream/PDF/
view (14. 12. 2014).
Peček Čuk, M. in Lesar, I. (2009). Moč vzgoje: sodobna vprašanja teorije vzgo-
je, Ljubljana: Tehniška založba Slovenije.
Petek, J. (2008). Odnos do telesa na poti iz odvisnosti, Ljubljana: Sonce.
Poljšak Škraban, O. (2002). Mladostnik/ca v družini in medsebojno doži
vljanje družinskih članov. Socialna pedagogika, 6(4), 369–394.
Pomerantz, E. M., Moorman, E. A., Litwack, S. D. (2007). The How,
Whom, and Why of Parent´s Involvement in Children´s Academic
Lives: More Is Not Always Better. Review of Educational Research,
77(3), 373–410.
Pšunder, M. (1994). Knjižica za učitelje in starše, Maribor: Založba Obzorja.
Puklek Levpušček, M. (2011). Odnos s starši – pot k samostojnosti in po
daljšana odvisnost. V Puklek Levpušček, M. in Zupančič, M. (ur.).
Študenti na prehodu v odraslost. Ljubljana: Znanstvena založba
Filozofske fakultete, 71–108.
Puklek Levpušček, M. in Zupančič, M. (2009). Osebnostni, motivacijski in
socialni dejavniki učne uspešnosti, Ljubljana: Znanstvenoraziskovalni
inštitut Filozofske fakultete.
Rogge, J. U. (2004). Med popustljivostjo in strogostjo, Tržič: Učila
International.
Roškar, S. (2009). Kakšni so mladi – jih poznamo? V: Tančič, A., Poštuvan,
V. in Roškar, S. (ur.). Spregovorimo o samomoru med mladimi.
Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja RS, 25–31.
Steinberg, L., Lamborn, S.D., Dornbusch, S. M. in Darling, N. (1992).
Impact of parenting practices on adolescent achievement:
Authoritative parenting, school involvement, and encouragement to
succeed. Child Development, 63, 1266–1281.
171