Page 172 - Šolsko polje, XXIX, 2018, št. 3-4: K paradigmam raziskovanja vzgoje in izobraževanja, ur. Valerija Vendramin
P. 172
šolsko polje, letnik xxix, številka 3–4
in kombinacije te uporabe. http://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/
publikacije-datoteke/uporaba_tobaka_alkohola_in_drog.pdf (28. 4.
2017).
Intihar, D. in Kepec, M. (2002). Partnerstvo med domom in šolo: priročnik
za učitelje, svetovalne delavce in ravnatelje, Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Izzo, C. V., Weisberg, R. P., Kasprow, W. J., in Fendrich, M. (1999). A lon
gitudinal assessment of teacher perceptions of parent involvement in
children`s education and school performance. American Journal of
Community Psychology, 27(6), 817–839.
Johnson, V., Pandina, R. J. (2009). Effects of the family environment on ado
lescent substance use, delinquency, and coping styles. The American
Journal of Drug and Alcohol Abuse, 17(1), 71–88.
Juul, J. (2008). To sem jaz! Kdo si pa ti?: o bližini spoštovanju in mejah med
odraslimi in otroki, Radovljica: Didakta.
Kastelic, A. in Mikulan, M. (2004). Mladostnik in droga: priročnik za starše
in učitelje, Ljubljana: Prohealth.
Kelly, A.B., O’Flaherty, M., Toumbourou, J. W., Connor, J. P., Hemphill,
S. A., & Catalano, R. F. (2011). Gender differences in the impact of fa
milies on alcohol use: A lagged longitudinal study of early adolescents.
Addiction, 106, 1427–1436.
Kobolt, A. (2010): Izstopajoče vedenje, šola, družbeni kontekst. V: Kobolt,
A. (ur.). Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi. Ljubljana: Pedagoška
fakulteta, 7–23.
Koprivnikar, H. (2015). Tvegana vedenja. V: Jeriček Klanšček, H., Bajt, M.,
Koprivnikar, H., Drev, A., Pucelj, V. in Zupanič, T. (ur). Z zdrav-
jem povezana vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji:
Izsledki mednarodne raziskave HBSC, 2014, 49–58. (20. 9. 2015).
Kpozehouen, A., Ahanhanzo, Y.G., Paraiso, M. N., Munezero, F., Saizonou,
J. Z., Makoutode, M. et al. (2015). Factors associated with psychoacti
ve substance use among Beninese adolescents. Sante Publique, 27(6),
871–880.
Lamborn, S. D., Mounts, N. S., Steinberg, L., Dornbusch, S. M. (1991).
Patterns of competence and adjustment among adolescents from
authoritative, authoritarian, indulgent, and neglectful families. Child
Development, 62(5), 1049–1065.
Li, K. H., Kelly, A. B., Chan, G. C. K., Toumbourou, J. W., Patton, G. C.
in Williams, J. W. (2014). The association of puberty and young ado
lescent alcohol use: Do parents have a moderating role?. Addictive
Behaviors, 39, 1389–1393.
170
in kombinacije te uporabe. http://www.nijz.si/sites/www.nijz.si/files/
publikacije-datoteke/uporaba_tobaka_alkohola_in_drog.pdf (28. 4.
2017).
Intihar, D. in Kepec, M. (2002). Partnerstvo med domom in šolo: priročnik
za učitelje, svetovalne delavce in ravnatelje, Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.
Izzo, C. V., Weisberg, R. P., Kasprow, W. J., in Fendrich, M. (1999). A lon
gitudinal assessment of teacher perceptions of parent involvement in
children`s education and school performance. American Journal of
Community Psychology, 27(6), 817–839.
Johnson, V., Pandina, R. J. (2009). Effects of the family environment on ado
lescent substance use, delinquency, and coping styles. The American
Journal of Drug and Alcohol Abuse, 17(1), 71–88.
Juul, J. (2008). To sem jaz! Kdo si pa ti?: o bližini spoštovanju in mejah med
odraslimi in otroki, Radovljica: Didakta.
Kastelic, A. in Mikulan, M. (2004). Mladostnik in droga: priročnik za starše
in učitelje, Ljubljana: Prohealth.
Kelly, A.B., O’Flaherty, M., Toumbourou, J. W., Connor, J. P., Hemphill,
S. A., & Catalano, R. F. (2011). Gender differences in the impact of fa
milies on alcohol use: A lagged longitudinal study of early adolescents.
Addiction, 106, 1427–1436.
Kobolt, A. (2010): Izstopajoče vedenje, šola, družbeni kontekst. V: Kobolt,
A. (ur.). Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi. Ljubljana: Pedagoška
fakulteta, 7–23.
Koprivnikar, H. (2015). Tvegana vedenja. V: Jeriček Klanšček, H., Bajt, M.,
Koprivnikar, H., Drev, A., Pucelj, V. in Zupanič, T. (ur). Z zdrav-
jem povezana vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji:
Izsledki mednarodne raziskave HBSC, 2014, 49–58. (20. 9. 2015).
Kpozehouen, A., Ahanhanzo, Y.G., Paraiso, M. N., Munezero, F., Saizonou,
J. Z., Makoutode, M. et al. (2015). Factors associated with psychoacti
ve substance use among Beninese adolescents. Sante Publique, 27(6),
871–880.
Lamborn, S. D., Mounts, N. S., Steinberg, L., Dornbusch, S. M. (1991).
Patterns of competence and adjustment among adolescents from
authoritative, authoritarian, indulgent, and neglectful families. Child
Development, 62(5), 1049–1065.
Li, K. H., Kelly, A. B., Chan, G. C. K., Toumbourou, J. W., Patton, G. C.
in Williams, J. W. (2014). The association of puberty and young ado
lescent alcohol use: Do parents have a moderating role?. Addictive
Behaviors, 39, 1389–1393.
170