Page 251 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 251
Avtorji

Eva Klemenčič
Dr. Eva Klemenčič je raziskovalka, vodja Centra za uporabno epistemo­
logijo na Pedagoškem inštitutu. Je nacionalna raziskovalna koordinator­
ka dveh mednarodnih raziskav znanja IEA, in sicer ICILS in ICCS. Je
predstavnica Slovenije v Generalni skupščini IEA in ena od ustanoviteljic
mednarodne raziskovalne mreže, ki se ukvarja z raziskovanjem uporabe
podatkov mednarodnih raziskav znanja za nacionalno oblikovanje poli­
tik na področju edukacije. Njena glavna raziskovalna področja so: medna­
rodne raziskave znanja, državljanska vzgoja, učbeniški tekst, didaktika so­
ciologije, sociologija izobraževanja, znanje.
Dr. Eva Klemenčič is a researcher, head of the Center for Applied Episte­
mology at the Educational Research Institute, which conducts the OECD
PISA and all IEA international large-scale student assessments in which
Slovenia participates. Additionally she is national research coordinator
of two of them, ICILS and ICCS. Eva Klemenčič is also a representati­
ve of Slovenia in the General Assembly of the IEA and one of the foun­
ders of the international research network that conducts research on the
use of international large-scale student assessments datasets to the natio­
nal policy-making in the field of education. Her main research areas are
international large-scale student assessments, citizenship education, text­
book analyses, didactics of sociology, sociology of education, and theori­
es of knowledge.
Plamen V. Mirazchiyski
Plamen V. Mirazchiyski ima magisterij in doktorat znanosti iz social­
ne pedagogike ter diplomo iz predšolske vzgoje in osnovnošolskega izo­

249
   246   247   248   249   250   251   252   253   254   255   256