Page 255 - Šolsko polje, XXVII, 2016, no. 3-4: IEA ICILS in druge sodobne teme, ur. Eva Klemenčič
P. 255
authors ■ avtorji
Education, he can offer students practical experience that relates to the de
velopment theories of career guidance or social integration of people with
special needs within the inclusive educational paradigm.
Marjeta Šmid
Mag. Marjeta Šmid (rojena 1965 v Kranju) ima strokovni naziv svetnica
in je profesorica defektologije za osebe z duševnimi, telesnimi in gibalni
mi motnjami in ovirami. Spremlja in raziskuje pouk ter učinkovitost pod
pornih struktur v programih za otroke s posebnimi potrebami v osnovni
šoli (prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standar
dom, posebni program, izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem
in dodatno strokovno pomočjo). Sodelovala je pri pripravi prilagojenega
programa z nižjim izobrazbenim standardom in programa dodatna stro
kovna pomoč. Je izvajalka delavnic Učenje učenja v okviru Šole za ravna
telje (ŠR) ter izvajalka študijskih skupin in inovacijskih projektov. Oprav
lja dela in naloge ravnateljice na osnovni šoli Jela Janežiča v Škofji Loki in
je mentorica novoimenovanim ravnateljem (ŠR).
Mag. Marjeta Šmid (MA in Science) (born 1965 in Kranj), is professor of
defectology for people with physical and mental disabilities. She monitors
and investigates lessons in the programmes for the children with speci
al needs in school (an adapted basic school programme with lower educa
tional standards, special program, educational programme with adapted
implementation and additional professional assistance), publishes contri
butions and participates in the preparation of these programmes. She has
implemented learning workshops, study groups and innovation projec
ts. She is the principal and mentor newly-appointed principles (National
School for Leadership).
Martina Ozbič
Dr. Martina Ozbič, rojena v Trstu leta 1971, docentka, sicer profesori
ca defektologije za duševno, telesno in gibalno motene in profesorica de
fektologije za govorno in slušno motene, poučuje na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani na prvostopenjskem in drugostopenjskem programu
Logopedija in surdopedagogika ter na doktorskem tretjestopenjskem štu
diju Edukacijske vede, in sicer predmete, ki se dotikajo govorno-jezikov
nih motenj. Raziskovalno se ukvarja z osebami s potrebami, še posebej pa
s področji eksperimentalne in uporabne fonetike, razvojne fonologije ter
logopedske in surdopedagoške diagnostike, vključno s preventivo v pred
šolskem obdobju. Aktivno sodeluje v slovenskem jezikovnem in medna
rodnem prostoru, še posebej v okviru kliničnega jezikoslovja. Njena bi
bliografija obsega 329 enot (kot (so)avtorica, mentorica, prirediteljica/
253
Education, he can offer students practical experience that relates to the de
velopment theories of career guidance or social integration of people with
special needs within the inclusive educational paradigm.
Marjeta Šmid
Mag. Marjeta Šmid (rojena 1965 v Kranju) ima strokovni naziv svetnica
in je profesorica defektologije za osebe z duševnimi, telesnimi in gibalni
mi motnjami in ovirami. Spremlja in raziskuje pouk ter učinkovitost pod
pornih struktur v programih za otroke s posebnimi potrebami v osnovni
šoli (prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standar
dom, posebni program, izobraževalni program s prilagojenim izvajanjem
in dodatno strokovno pomočjo). Sodelovala je pri pripravi prilagojenega
programa z nižjim izobrazbenim standardom in programa dodatna stro
kovna pomoč. Je izvajalka delavnic Učenje učenja v okviru Šole za ravna
telje (ŠR) ter izvajalka študijskih skupin in inovacijskih projektov. Oprav
lja dela in naloge ravnateljice na osnovni šoli Jela Janežiča v Škofji Loki in
je mentorica novoimenovanim ravnateljem (ŠR).
Mag. Marjeta Šmid (MA in Science) (born 1965 in Kranj), is professor of
defectology for people with physical and mental disabilities. She monitors
and investigates lessons in the programmes for the children with speci
al needs in school (an adapted basic school programme with lower educa
tional standards, special program, educational programme with adapted
implementation and additional professional assistance), publishes contri
butions and participates in the preparation of these programmes. She has
implemented learning workshops, study groups and innovation projec
ts. She is the principal and mentor newly-appointed principles (National
School for Leadership).
Martina Ozbič
Dr. Martina Ozbič, rojena v Trstu leta 1971, docentka, sicer profesori
ca defektologije za duševno, telesno in gibalno motene in profesorica de
fektologije za govorno in slušno motene, poučuje na Pedagoški fakulteti
Univerze v Ljubljani na prvostopenjskem in drugostopenjskem programu
Logopedija in surdopedagogika ter na doktorskem tretjestopenjskem štu
diju Edukacijske vede, in sicer predmete, ki se dotikajo govorno-jezikov
nih motenj. Raziskovalno se ukvarja z osebami s potrebami, še posebej pa
s področji eksperimentalne in uporabne fonetike, razvojne fonologije ter
logopedske in surdopedagoške diagnostike, vključno s preventivo v pred
šolskem obdobju. Aktivno sodeluje v slovenskem jezikovnem in medna
rodnem prostoru, še posebej v okviru kliničnega jezikoslovja. Njena bi
bliografija obsega 329 enot (kot (so)avtorica, mentorica, prirediteljica/
253