Page 252 - Šolsko polje, XXXI, 2020, št. 1-2: Bralna (ne)pismenost, ur. Klaudija Šterman Ivančič
P. 252
lsko polje

Revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja
Letnik XXXI, številka 1–2, 2020

Klaudija Šterman Ivančič
5 Bralna (ne)pismenost in raziskava PISA
Klaudija Šterman Ivančič in Melita Puklek Levpušček
11 Branje mladih leta 2009 in leta 2018 ter razlike v branju glede na spol

in izobraževalni program
Sonja Pečjak
35 Bralna pismenost v raziskavi PISA 2018 – psihološki vpogled in interpretacije

dosežkov slovenskih učencev
Marjan Šimenc in Mojca Štraus
57 Ima miselnost o nespremenljivosti inteligentnosti učinek v neustrezni bralni

samopodobi?
Neja Markelj in Vedrana Sember
85 Povezanost šolske klime z zaznavanjem zadovoljstva z življenjem slovenskih

mladostnikov v raziskavi PISA 2018
Mojca Štraus in Klaudija Šterman Ivančič
109 Napovedniki doživljanja medvrstniškega nasilja z vidika slovenskih 15-letnikov:

razlike po spolu med leti 2015 in 2018
Paul Stubbs
131 Vladavina svetovnega razvrščanja v izobraževanju: politika in praksa raziskave

PISA
Lucija Klun
139 Diskurzivna neenakost in konstrukcija»govorno-jezikovnega primanjkljaja«

deprivilegiranih družin in otrok
Matej Rovšek
167 Med pravičnostjo, kakovostjo in učnimi dosežki v osnovni šoli
Aksinja Kermauner
191 Opismenjevanje otrok s slepoto

CENA: 10 EUR
   247   248   249   250   251   252