Page 89 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 89
šulc in a. bučar ručman ■ šola in medvrstniško nasilje v sloveniji: metaanaliza

Cyberbullying Prevention and Response: Expert Perspectives, str. 13–35.
New York: Routledge/Taylor & Francis Group.

Posinc, K. in Košir, K. (2016) Medvrstniško nasilje, kot ga zaznavajo učite-
lji in učenci osnovne šole. Revija za elementarno izobraževanje 3, str.
5–22.

Pušnik, M. (1999) Vrstniško nasilje v šoli. Ljubljana: Zavod Republike
Slovenije za šolstvo.

Pušnik, M. (2012). Nasilje v šoli v krogu nasilja. V: M. Muršič (ur.), (O)krog
nasilja v družini in šoli: soočanje šole/vrtca z nasiljem nad otroki, str.
107–144. Ljubljana: Inštitut za kriminologijo pri Pravni fakulteti.

Razpotnik, Š. (2006) Etnična samoopredelitev potomcev priseljencev, soci-
alno ekonomski status in nasilje. Revija za kriminalistiko in kriminolo-
gijo 57(3), str. 240–247.

Resolucija o nacionalnem programu preprečevanja in zatiranja kriminalitete
za obdobje 2019–2023 (2019). Ljubljana: Vlada Republike Slovenije.

Riebel, J., Jager, R. S. in Fischer, U. C. (2009) Cyberbullying in Germany –
An Exploration of Prevalence, Overlapping With Real Life Bullying
and Coping Strategies. Psychology Science Quaterly 51(3), str. 298–314.

Rodseth, R. in Marais, L. C. (2016) Meta-analysis: Everything You
Wanted to Know But Were Afraid to Ask. SA Orthopaedic
Journal, 15(4). Dostopno na http://www.scielo.org.za/scielo.
php?script=sci_arttext&pid=S1681-150X2016000400005

Scagnetti, N. (2011) Pretepanje in trpinčenje. V: H. Jeriček Klanšček,
S. Roškar, H. Koprivnikar, V. Pucelj, M. Bajt in T. Zupanič (ur.),
Neenakosti v zdravju in z zdravjem povezanih vedenjih slovenskih mla-
dostnikov, str. 248–261. Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja v
Sloveniji.

Smith, P. K. (2016) Bullying: Definition, Types, Causes, Consequences
and Intervention. Social and Personality Psychology Compass 10(9), str.
519–532.

Stergar, E., Scagnetti, N. in Pucelj, V. (2002) Trpinčenje (bullying) in pre-
tepanje. V: E. Stergar, N. Scagnetti in V. Pucelj (ur.), Z zdravjem po-
vezano vedenje v šolskem obdobju: HBSC Slovenija 2002, str. 79–87.
Ljubljana: Inštitut za varovanje zdravja RS.

Sullivan, K. (2011) The Anti-Bullying Handbook. London: Sage.
Thornberg, R. (2011) ‚She‘s Weird!‘ – The Social Construction of Bullying

in School: A Review of Qualitative Research. Children & Society 25,
str. 258–267.

87
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94