Page 87 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 87
šulc in a. bučar ručman ■ šola in medvrstniško nasilje v sloveniji: metaanaliza

Dekleva, B. (2001) Semantika (med)vrstniškega nasilja. Revija za kriminali-
stiko in kriminologijo 52(1), str. 21–31.

Dekleva, B. (2002) Nasilje v življenju 15-letnih mladostnikov in mladostnic.
V: B. Dekleva in Š. Razpotnik (ur.), Čefurji so bili rojeni tu, str. 91–173.
Ljubljana: Pedagoška fakulteta in Inštitut za kriminologijo pri Pravni
fakulteti.

Filipčič, K., Bertok, E., Karajić, E., Klemenčič, I. in Muršič, M. (2017)
Nasilje v družini kot dejavnik medvrstniškega nasilja. Revija za krimi-
nalistiko in kriminologijo 68(3), str. 218–234.

Gaffney, H., Ttofi, M. M. in Farrington, D. P. (2018) Evaluating the
Effectiveness of School-Bullying Prevention Programs: An Updated
Meta-analytical Review. Aggression and Violent behavior, accepted
manuscript.

Gorenc, M. (2006) Nasilje med mladimi: Trpinčenje in pretepanje. V: H.
Jeriček, D. Lavtar in T. Pokrajac (ur.), Z zdravjem povezano vedenje v
šolskem obdobju: HBSC Slovenija 2006, str. 151–160. Ljubljana: Inštitut
za varovanje zdravja RS.

Graham, S. (2016) Victims of Bullying in Schools. Theory Into Practice 55(2),
str. 136–144.

Henry, S. (2000) What Is School Violence? An Integrated Definition. The
Annals of the American Academy of Political and Social Science 567, str.
16–29.

Hunter, J. E. in Schmidt, F. L. (2004) Methods of Meta-analysis: Correacting
Error and Bias in Research Findings. Thousand Oaks, CA: Sage.

Jontes, D., Luthar, B. in Oblak Črnič, T. (2015) Moč besed (raziskovalno po-
ročilo). Dostopno prek http://www.telekom.si/ItakSi/Shared%20
Documents/Raziskovalno_ poro%C4%8Dilo_ Moc_besed.pdf

Kastrin, A. (2008) Metaanaliza in njen pomen za psihološko metodologijo.
Psihološka obzorja 17(3), str. 25–42.

Koprivnikar, H. (2015) Tvegana vedenja. V: H. Jeriček Klanšček, H. Bajt,
A. Drev, H. Koprivnikar, T. Zupanič in V. Pucelj (ur.), Z zdravjem po-
vezana vedenja v šolskem obdobju med mladostniki v Sloveniji: Izsledki
mednarodne raziskave HBSC 2014, str. 49–58. Ljubljana: Nacionalni
inštitut za javno zdravje.

Kralj, A., Žakelj, T. in Rameša, M. (2013) Interethnic relations and peer vio-
lence in Austrian, Italian and Slovenian Schools. Annales: Series histo-
ria et sociologia 23(2), str. 259–260.

85
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91   92