Page 27 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 27
r. kroflič ■ koncepti odzivanja na nasilje ...

Kroflič, R. (2010) Umetnost kot induktivna vzgojna praksa (Vzgoja preko
umetnosti v Vrtcu Vodmat). V: R. Kroflič idr. [ur], Kulturno žlahtenje
najmlajših: razvoj identitete otrok v prostoru in času preko raznovrstnih
umetniških dejavnosti. Ljubljana: Vrtec Vodmat.

Kroflič, R. (2011) Reagiranje v konfliktnih situacijah. V: R. Kroflič idr. [ur.],
Kazen v šoli?: Izbrani pristopi k sankcioniranju prestopkov in podpori
prosocialnega ter moralnega ravnanja, str. 13–36. Ljubljana: CPI.

Kroflič, R. in Smrtnik Vitulić, H. (2015) The Effects of the Comprehensive
Inductive Educational Approach on the Social Behaviour of Preschool
Children in Kindergarten, CEPS Journal 5(1), str. 53–69.

Lephala, M. (2014) Merging past and present? Conflict Resolution in South
African Township Schools. V: E. Selman, H. Cremin in G. McCluskey
[ur.], Restorative Approaches to Conflict in Schools: Interdisciplinary
Perspectives on Whole School Approaches to Managing Relationships, str.
51–58. London: Routledge.

Lesar, I. (2009) Šola za vse? Ideje inkluzije v šolskih sistemih. Ljubljana:
Pedagoška fakulteta.

Lingis, A. (1994) The Community of Those Who Have Nothing in Common.
Bloomington: Indiana University Press.

Mac Allister, J. (2014) Restoration, transformation or education? A philo-
sophical critique of restorative approaches in schools. V: E. Selman, H.
Cremin in G. McCluskey [ur.], Restorative Approaches to Conflict in
Schools: Interdisciplinary Perspectives on Whole School Approaches to
Managing Relationships, str. 97–110. London: Routledge.

Manning, P.K. (2007) Theorizing Policing: The Drama and Myth of Crime
Control in the NYPD. Theoretical Criminology 5(3), str. 315–344.

Means, A. J. (2015) Aesthetics and Educational Value Struggles. V: T.
E. Lewis in M. J. Laverty [ur.], Art’s Teachings, Teaching’s Art.
Philosophical, Critical and Educational Musings, str. 137–150. Cham:
Springer.

Medveš, Z. (2018a) Vzgoja med etičnim diskurzom in zdravo pametjo.
Sodobna pedagogika 69 = 135(1), str. 44–69.

Medveš, Z. (2018b) Aktualno z letošnje konference Prispevki strok za sveto-
valno delo v praksi: šolsko svetovanje v spreminjanju pedagoških para-
digem. Šolsko svetovalno delo: revija za svetovalne delavce v vrtcih, šolah
in domovih 22(2), str. 4–19.

Merton, R. K. (1938) Social Structure and Anomie. American Sociological
Review 3(5), str. 672–682.

25
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32