Page 26 - Šolsko polje, XXX, 2019, št. 1-2: Nasilje, šola, družba I, ur. Mitja Sardoč in Barbara Japelj Pavešić
P. 26
šolsko polje, letnik xxx, številka 1–2

Cremin, H. (2011) Kaj je vrstniška mediacija?. V: R. Kroflič idr. [ur.], Kazen
v šoli? : Izbrani pristopi k sankcioniranju prestopkov in podpori prosocial-
nega ter moralnega ravnanja, str. 137–176 Ljubljana: CPI.

Cremin, H. (2014). Critical Perspectives on Restorative Justice/Restorative
Approaches in Educational Settings. V: E. Selman, H. Cremin, in
G. McCluskey [ur.], Restorative Approaches to Conflict in Schools:
Interdisciplinary Perspectives on Whole School Approaches to Managing
Relationships, str. 111–122. London and New York: Routledge.

Dahlberg, G., Moss, P. in Pence, A. (2007) Beyond Quality in Early
Childhood Education and Care. Languages of Evaluation. London:
Routledge (2. izdaja).

Durkheim, E. (2013) The Division of Labour in Society. Hampshire: Palgrave
Macmillian.

Furedi, F. (2001) Paranoid Parenting. London: Allen Lane.
Giroux, H. (2009) Youth in a Suspect Society. New York: Palgrave.
Handbook on Restorative Justice Programmes. (2006) New York: United

Nations. https://www.unodc.org/pdf/criminal_justice/Handbook_on_
Restorative_ Justice_Programmes.pdf (pridobljeno 20. 5. 2019).
Hoffman. L. M. (2000) Empathy and Moral Development. Cambridge:
Cambridge University Press.
Javornik, M. (2001) O problematiki vzgoje v kazenskem pravu: doktorska
disertacija. Ljubljana: Oddelek za pedagogike filozofske fakultete v
Ljubljani.
Jeznik, K., Kroflič, R. in Štirn-Janota, P. (2017) O vzgojnih pristo-
pih med permisijo in otrokocentričnostjo. V: T. Narat in U. Boljka
[ur], Generaciji navidezne svobode: otroci in starši v sodobni družbi.
Ljubljana: Sophia.
Klein, M. (1997) Zavist in hvaležnost: izbrani spisi. Ljubljana: ISH Fakulteta
za podiplomski humanistični študij: SH Zavod za založniško
dejavnost.
Kodelja, Z. (2010) Politika ničelne tolerance, Šolsko polje XXI (5–6), str.
181–189.
Kristjansson, K. (2004) Empathy, Sympathy, Justice and the Child, Journal
of Moral Education 33 (3), str. 291–305.
Kroflič, R. (2007) Vzgoja za odgovornost onkraj razsvetljenske paradigme
(Od razvoja odgovora-zmožnosti k spoštljivemu odnosu in razvoju
etične zavesti), Sodobna pedagogika 58 (posebna izdaja), str. 56–71.
Kroflič, R. (2008) Ničta toleranca do odklonskega vedenja in inkluzivna
šola, Sodobna pedagogika 59 (3), str. 64–74.

24
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31