Page 12 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 12
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk
73 Tabela 14: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri deklicah
75 Tabela 15: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju
pri majhni podpori doma
76 Tabela 16: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju
pri srednji podpori doma
77 Tabela 17: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri veliki
podpori doma
78 Tabela 18: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri učencih
in učenkah, ki niso poročali o statusu priseljenca
79 Tabela 19: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri učencih
in učenkah, ki so poročali o statusu priseljenca
81 Tabela 20: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dekletih
81 Tabela 21: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri fantih
83 Tabela 22: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah z visokim SES
83 Tabela 23: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
12
73 Tabela 14: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri deklicah
75 Tabela 15: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju
pri majhni podpori doma
76 Tabela 16: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju
pri srednji podpori doma
77 Tabela 17: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri veliki
podpori doma
78 Tabela 18: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri učencih
in učenkah, ki niso poročali o statusu priseljenca
79 Tabela 19: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri učencih
in učenkah, ki so poročali o statusu priseljenca
81 Tabela 20: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dekletih
81 Tabela 21: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri fantih
83 Tabela 22: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah z visokim SES
83 Tabela 23: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
12