Page 14 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 14
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

97 Tabela 35: PIRLS 2016 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
98 Tabela 36: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli

pri dekletih
98 Tabela 37: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli pri fantih
99 Tabela 38: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli

pri dijakih in dijakinjah brez statusa priseljenca
100 Tabela 39: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli

pri dijakih in dijakinjah s statusom priseljenca prve generacije
(vsi člani družine so rojeni v tujini)
101 Tabela 40: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri dijakih in dijakinjah z visokim SES
102 Tabela 41: PISA 2018 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri dijakih in dijakinjah z nizkim SES
103 Tabela 42: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri dekletih
103 Tabela 43: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri fantih
104 Tabela 44: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri učencih in učenkah z veliko domačimi viri za učenje
104 Tabela 45: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri učencih in učenkah z malo domačimi viri za učenje
105 Tabela 46: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri učencih in učenkah brez statusa priseljenca
105 Tabela 47: PIRLS 2016 – napovedniki občutka pripadnosti šoli
pri učencih in učenkah s statusom priseljenca (učenci in učenke,
rojeni v tujini)

14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19