Page 8 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 8
občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk

37 2 Teoretsko-konceptualni okvir

37 2.1 Teoretsko-konceptualna izhodišča
39
2.2 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik dobrobiti in učne
40 uspešnosti učencev in učenk

43 2.3 Občutek pripadnosti šoli glede na starost, spol, socialno-
46 ekonomski status in status priseljenca učencev in učenk
46
49 2.4 Napovedniki občutka pripadnosti šoli

53 2.5 Izhodišča za spodbujanje občutka pripadnosti šoli
2.5.1 Izhodišča
53 2.5.2 Ugotovitve preteklih sistematičnih pregledov literature
53
54 3 Empirični okvir
55
55 3.1 Vzorec
55 3.1.1 Raziskava TIMSS 2015
55 3.1.2 Raziskava PISA 2018
57 3.1.3 Raziskava PIRLS 2016
59 3.1.4 Raziskava ICCS 2016
62
63 3.2 Pripomočki
3.2.1 Raziskava TIMSS 2015
65 3.2.2 Raziskava PISA 2018
3.2.3 Raziskava PIRLS 2016
65 3.2.4 Raziskava ICCS 2016
65
67 3.3 Obdelava podatkov
68
69 4 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik učnih dosežkov
70 in dobrobiti učencev in učenk

70 4.1 Opisna statistika in povezanost med spremenljivkami
79 4.1.1 Raziskava TIMSS 2015
85 4.1.2 Raziskava PISA 2018
4.1.3 Raziskava PIRLS 2016
4.1.4 Raziskava ICCS 2016

4.2 Rezultati napovednih modelov: razlike v učinkih občutka
pripadnosti šoli znotraj različnih skupin učencev in učenk
4.2.1 Raziskava TIMSS 2015
4.2.2 Raziskava PISA 2018
4.2.3 Raziskava PIRLS 2016

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13