Page 9 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 9
vsebina
93 5 Napovedniki občutka pripadnosti šoli
94 5.1 Metoda
94 5.2 Rezultati
94 5.2.1 Opisna statistika in povezanost med spremenljivkami
97 5.2.2 Rezultati napovednih modelov
107 6 Povzetek ključnih rezultatov
107 6.1 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik učnih dosežkov
in različnih vidikov dobrobiti učencev in učenk znotraj različnih
skupin
110 6.2 Napovedniki občutka pripadnosti šoli
113 7 Razprava in sklep
115 8 Omejitve študije in smernice za nadaljnje raziskovanje
117 Prilogi
117 Priloga 1: Rezultati sistematičnega pregleda in klasifikacije
znanstvenih izsledkov s področja preučevanja občutka
pripadnosti šoli
136 Priloga 2: Rezultati sistematičnega pregleda razlik
v napovednikih občutka pripadnosti šoli za različne skupine
učencev in učenk
139 Literatura
161 Stvarno in imensko kazalo
9
93 5 Napovedniki občutka pripadnosti šoli
94 5.1 Metoda
94 5.2 Rezultati
94 5.2.1 Opisna statistika in povezanost med spremenljivkami
97 5.2.2 Rezultati napovednih modelov
107 6 Povzetek ključnih rezultatov
107 6.1 Občutek pripadnosti šoli kot napovednik učnih dosežkov
in različnih vidikov dobrobiti učencev in učenk znotraj različnih
skupin
110 6.2 Napovedniki občutka pripadnosti šoli
113 7 Razprava in sklep
115 8 Omejitve študije in smernice za nadaljnje raziskovanje
117 Prilogi
117 Priloga 1: Rezultati sistematičnega pregleda in klasifikacije
znanstvenih izsledkov s področja preučevanja občutka
pripadnosti šoli
136 Priloga 2: Rezultati sistematičnega pregleda razlik
v napovednikih občutka pripadnosti šoli za različne skupine
učencev in učenk
139 Literatura
161 Stvarno in imensko kazalo
9