Page 11 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 11
Kazalo tabel
47 Tabela 1: Dejavniki občutka pripadnosti šoli, povzeti po deklaraciji
Wingspread in dokumentu ameriškega CDC-ja
51 Tabela 2: Pregled intervencij za krepitev občutka pripadnosti šoli,
zajetih v sistematičnem pregledu
66 Tabela 3: TIMSS 2015 – opisne statistike vključenih spremenljivk
za 4. razred
66 Tabela 4: TIMSS 2015 – opisne statistike vključenih spremenljivk
za 8. razred
66 Tabela 5: TIMSS 2015 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
v 4. razredu
67 Tabela 6: TIMSS 2015 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
v 8. razredu
67 Tabela 7: PISA 2018 – opisna statistika vključenih spremenljivk
68 Tabela 8: PISA 2018 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
68 Tabela 9: PIRLS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
69 Tabela 10: PIRLS 2016 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
69 Tabela 11: ICCS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
70 Tabela 12: ICCS 2016 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
72 Tabela 13: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri dečkih
11
47 Tabela 1: Dejavniki občutka pripadnosti šoli, povzeti po deklaraciji
Wingspread in dokumentu ameriškega CDC-ja
51 Tabela 2: Pregled intervencij za krepitev občutka pripadnosti šoli,
zajetih v sistematičnem pregledu
66 Tabela 3: TIMSS 2015 – opisne statistike vključenih spremenljivk
za 4. razred
66 Tabela 4: TIMSS 2015 – opisne statistike vključenih spremenljivk
za 8. razred
66 Tabela 5: TIMSS 2015 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
v 4. razredu
67 Tabela 6: TIMSS 2015 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
v 8. razredu
67 Tabela 7: PISA 2018 – opisna statistika vključenih spremenljivk
68 Tabela 8: PISA 2018 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
68 Tabela 9: PIRLS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
69 Tabela 10: PIRLS 2016 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
69 Tabela 11: ICCS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
70 Tabela 12: ICCS 2016 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
72 Tabela 13: TIMSS 2015 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežka iz matematike, zaznavanja učiteljeve zavzetosti
pri poučevanju matematike in izpostavljenosti nasilju pri dečkih
11