Page 13 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 13
kazalo tabel
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah z nizkim SES
85 Tabela 24: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah brez statusa priseljenca
85 Tabela 25: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov pri preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah s statusom priseljenca prve generacije (vsi
člani družine so rojeni v tujini)
87 Tabela 26: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri dekletih
87 Tabela 27: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri fantih
88 Tabela 28: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah z veliko domačih virov za učenje
89 Tabela 29: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah z malo domačih virov za učenje
90 Tabela 30: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah brez statusa priseljenca
91 Tabela 31: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah s statusom priseljenca prve generacije (učenci in učenke
so rojeni v tujini)
95 Tabela 32: PISA 2018 – opisna statistika vključenih spremenljivk
95 Tabela 33: PISA 2018 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
96 Tabela 34: PIRLS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
13
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah z nizkim SES
85 Tabela 24: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah brez statusa priseljenca
85 Tabela 25: PISA 2018 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov pri preizkusu iz branja PISA 2018, zaznavanja
medvrstniškega nasilja in zaznane učiteljeve socialno-čustvene opore
pri dijakih in dijakinjah s statusom priseljenca prve generacije (vsi
člani družine so rojeni v tujini)
87 Tabela 26: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri dekletih
87 Tabela 27: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri fantih
88 Tabela 28: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah z veliko domačih virov za učenje
89 Tabela 29: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah z malo domačih virov za učenje
90 Tabela 30: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah brez statusa priseljenca
91 Tabela 31: PIRLS 2016 – občutek pripadnosti šoli kot napovednik
dosežkov na preizkusu iz branja PIRLS 2016, zaznavanja doživljanja
medvrstniškega nasilja in vključenosti v pouk branja pri učencih
in učenkah s statusom priseljenca prve generacije (učenci in učenke
so rojeni v tujini)
95 Tabela 32: PISA 2018 – opisna statistika vključenih spremenljivk
95 Tabela 33: PISA 2018 – povezanost med vključenimi spremenljivkami
96 Tabela 34: PIRLS 2016 – opisna statistika vključenih spremenljivk
13