Page 7 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 7
Vsebina
11 Kazalo tabel
15 Kazalo slik
17 Seznam krajšav
19 Predgovor
21 1 Uvod
21 1.1 Opredelitev in relevantnost tematike
22 1.2 Opredelitev občutka pripadnosti šoli
24 1.3 Raziskovalni problem
24 1.3.1 Raziskovalne praznine
25 1.3.2 Občutek pripadnosti šoli slovenskih učencev in učenk
28 1.4 Občutek pripadnosti šoli v izobraževalnih politikah
in praksah šol v Sloveniji
32 1.5 Namen raziskave
33 1.6 Raziskovalna vprašanja
33 1.7 Metodološki okvir
34 1.8 Struktura monografije
7
11 Kazalo tabel
15 Kazalo slik
17 Seznam krajšav
19 Predgovor
21 1 Uvod
21 1.1 Opredelitev in relevantnost tematike
22 1.2 Opredelitev občutka pripadnosti šoli
24 1.3 Raziskovalni problem
24 1.3.1 Raziskovalne praznine
25 1.3.2 Občutek pripadnosti šoli slovenskih učencev in učenk
28 1.4 Občutek pripadnosti šoli v izobraževalnih politikah
in praksah šol v Sloveniji
32 1.5 Namen raziskave
33 1.6 Raziskovalna vprašanja
33 1.7 Metodološki okvir
34 1.8 Struktura monografije
7