Page 117 - Klaudija Šterman Ivančič, Urška Štremfel, Igor Peras in Barbara Japelj Pavešić • Občutek pripadnosti šoli, dobrobit in učna uspešnost učencev in učenk: vpogledi mednarodnih raziskav znanja. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023
P. 117
Prilogi

Priloga 1: Rezultati sistematičnega pregleda in klasifikacije
znanstvenih izsledkov s področja preučevanja občutka
pripadnosti šoli

Država Vzorec Identificirani napovedniki Kratek opis Statistič-
Za fante: tehniški izobraževalni raziskave na ana-
program (–), poklicni izobraže-
valni program (–), diskrimina- liza
cija s strani učiteljev (–), diskri-
minacija s strani vrstnikov (–),
prijaznost šole do LGB-skup-
nosti (+).

Za dekleta: istospolna usmer- Kvantitativna
jenost (–), biseksualna spol.
1745 dijakov (39 usmerjenost (–), umetniški izo- raziskava. Po- Hierarhič-
1 Aerts idr. Belgija =1%51,f9a,57n7tl)eo. tva, ;MSDstasrtoasrto=st braževalni program (+), poklic- datki projekta na regre-
(2012) ni izobraževalni program (–), Zzzip@Youth iz sijska ana-
liza
diskriminacija s strani učiteljev leta 2007.
(–), diskriminacija s strani vr-
stnikov (–), prijaznost šole do
LGB-skupnosti (+).

Za podvzorec dijakov in dija-
kinj, ki so v LGB-skupnosti:
zaznana diskriminacija s strani
učiteljev (–), prijaznost šole do
LGB- skupnosti (+).

117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122