Page 269 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 269
pr edstavitve avtorjev_ic ■ authors
Simona Slavič Kumer je zaposlena na Zavodu RS za šolstvo kot svetoval-
ka za biologijo. Skrbi za razvoj kurikula in predmete didaktike ter podpi-
ra učitelje/-ice biologije z različnimi oblikami usposabljanj (seminarji, kon-
ference, posveti …) na različnih področjih, kot so učenje z raziskovanjem,
formativno spremljanje, kemijska varnost, razvijanje digitalnih kompe-
tenc, trajnostni razvoj. Sodelovala je pri različnih domačih (npr. NA-MA
POTI – Naravoslovna in matematična pismenost: spodbujanje kritičnega
mišljenja in reševanja problemov) in mednarodnih projektih (npr. Youth
Start – Izzivi podjetnosti za mlade, ATS 2020 in ATS STEM (Vrednotenj
prečnih veščin na STEM-področju)) in je soavtorica publikacij, ki so nasta-
le v okviru navedenih projektov.
Simona Slavič Kumer is a consultant for Biology at the National Educati-
on Institute Slovenia. She is responsible for the development of the curri-
culum for biology and subject didactics and supports biology teachers with
various forms of training (seminars, conferences, lectures, etc.) in diffe-
rent areas, such as learning through research, formative assessment, che-
mical safety, developing digital competencies and sustainable development.
She participated in several national projects (e.g. NA-MA POTI - Scienti-
fic and Mathematical Literacy: The Development of Critical Thinking and
Problem-solving) and international projects (e.g. Youth Start, ATS 2020,
and ATS STEM (Assessment of Transversal Skills in STEM)) and is a co-a-
uthor of publications that were created within the framework of the men-
tioned projects.
Izr. prof. dr. Simona Tancig, univerzitetna diplomirana psihologinja in spe-
cializantka supervizije, se je izpopolnjevala v ZDA in na Nizozemskem.
Trenutno je zunanja sodelavka Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in
Univerze Sigmunda Freuda Dunaj, podružnica Ljubljana. Področja njene-
ga pedagoškega in raziskovalnega dela: razvojna in kognitivna psihologija,
specialna pedagogika, inkluzivno izobraževanje, supervizija, umetnostna
terapija in kognitivna znanost. V zadnjih letih se je osredotočila na podro-
čje edukacijske nevroznanosti in implementacijo tega interdisciplinarnega
področja v izobraževalni ter raziskovalni prostor. V tem okviru raziskuje
in razvija problematiko metakognicije, samoregulacije, samodeterminaci-
je, izvršilnih funkcij ter čustveno-socialnega razvoja. Posebno pozornost
posveča vplivom vseprisotne digitalizacije na različna vzgojna in izobraže-
valna področja, tako z vidika učenja kot poučevanja. Je članica Internation-
al Mind, Brain and Education Society (IMBES), članica European Associ-
269
Simona Slavič Kumer je zaposlena na Zavodu RS za šolstvo kot svetoval-
ka za biologijo. Skrbi za razvoj kurikula in predmete didaktike ter podpi-
ra učitelje/-ice biologije z različnimi oblikami usposabljanj (seminarji, kon-
ference, posveti …) na različnih področjih, kot so učenje z raziskovanjem,
formativno spremljanje, kemijska varnost, razvijanje digitalnih kompe-
tenc, trajnostni razvoj. Sodelovala je pri različnih domačih (npr. NA-MA
POTI – Naravoslovna in matematična pismenost: spodbujanje kritičnega
mišljenja in reševanja problemov) in mednarodnih projektih (npr. Youth
Start – Izzivi podjetnosti za mlade, ATS 2020 in ATS STEM (Vrednotenj
prečnih veščin na STEM-področju)) in je soavtorica publikacij, ki so nasta-
le v okviru navedenih projektov.
Simona Slavič Kumer is a consultant for Biology at the National Educati-
on Institute Slovenia. She is responsible for the development of the curri-
culum for biology and subject didactics and supports biology teachers with
various forms of training (seminars, conferences, lectures, etc.) in diffe-
rent areas, such as learning through research, formative assessment, che-
mical safety, developing digital competencies and sustainable development.
She participated in several national projects (e.g. NA-MA POTI - Scienti-
fic and Mathematical Literacy: The Development of Critical Thinking and
Problem-solving) and international projects (e.g. Youth Start, ATS 2020,
and ATS STEM (Assessment of Transversal Skills in STEM)) and is a co-a-
uthor of publications that were created within the framework of the men-
tioned projects.
Izr. prof. dr. Simona Tancig, univerzitetna diplomirana psihologinja in spe-
cializantka supervizije, se je izpopolnjevala v ZDA in na Nizozemskem.
Trenutno je zunanja sodelavka Pedagoške fakultete Univerze v Ljubljani in
Univerze Sigmunda Freuda Dunaj, podružnica Ljubljana. Področja njene-
ga pedagoškega in raziskovalnega dela: razvojna in kognitivna psihologija,
specialna pedagogika, inkluzivno izobraževanje, supervizija, umetnostna
terapija in kognitivna znanost. V zadnjih letih se je osredotočila na podro-
čje edukacijske nevroznanosti in implementacijo tega interdisciplinarnega
področja v izobraževalni ter raziskovalni prostor. V tem okviru raziskuje
in razvija problematiko metakognicije, samoregulacije, samodeterminaci-
je, izvršilnih funkcij ter čustveno-socialnega razvoja. Posebno pozornost
posveča vplivom vseprisotne digitalizacije na različna vzgojna in izobraže-
valna področja, tako z vidika učenja kot poučevanja. Je članica Internation-
al Mind, Brain and Education Society (IMBES), članica European Associ-
269