Page 265 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 265
pr edstavitve avtorjev_ic ■ authors

Sciences in the field of Analytical Sociology. She holds a master’s degree in
social work in the field of family social work. In 2018, she completed the
internship and she did a professional exam for Social work. Her main re-
search interests are sociology of education, school effectiveness, civic and
citizenship education and family background.

Dr. Maja Kerneža je asistentka za področje didaktike slovenskega jezika in
književnosti na Pedagoški fakulteti ter raziskovalka na Fakulteti za naravo-
slovje in matematiko, oboje na Univerzi v Mariboru. Njeni raziskovalni in-
teresi so usmerjeni predvsem v osnovnošolsko izobraževanje, najpogoste-
je pa se ukvarja z didaktiko književnosti, digitalno pismenostjo učencev na
razredni stopnji in usposabljanjem učiteljev za poučevanje veščin digitalne
pismenosti. Skladno s tem se osredotoča tudi na uvajanje digitalnih učnih
okolij in umetne inteligence v izobraževanje.
Maja Kerneža, PhD, is a teacher assistant in the field of didactics of Sloveni-
an language and literature at the Faculty of Education, and a researcher at
the Faculty of Natural Sciences and Mathematics, both at the University of
Maribor. Her research interests are mainly focused on the primary level of
education, and her most frequent research interests are in the fields of liter-
ary didactics, digital literacy among younger students, and teacher training
for teaching digital literacy skills. Accordingly, she also focuses on the in-
troduction of digital learning environments in education, and the integra-
tion of artificial intelligence in education.

Ana Kozina je doktorica psihologije. Njeno raziskovanje je usmerjeno na
področje razvojne in pedagoške psihologije ter postavljeno v širši kontekst
raziskovanja vzgoje in izobraževanja. Je znanstvena sodelavka na Pedago-
škem inštitutu, kjer je vodja Centra za evalvacijske študije. Kot vodja Od-
bora za razvoj politik in intervencij pozitivnega razvoja mladih je aktivna
članica raziskovalne mreže Positive Youth Development in Cross-National
Perspective pod vodstvom Univerze v Bergenu na Norveškem. Trenutno je
vodilna raziskovalka v evropskem projektu ROKA V ROKI: Opolnomoče-
nje učiteljic in učiteljev v Evropi za spoprijemanje s kariernimi izzivi pre-
ko podpore socialnim in čustvenim kompetencam ter sprejemanju različ-
nosti.
Ana Kozina has a PhD in psychology. Her research is focused on the field of
developmental and educational psychology and put into a broader context
of educational research. She is a research associate at the Educational Rese-

265
   260   261   262   263   264   265   266   267   268   269   270