Page 263 - Ana Mlekuž in Igor Ž. Žagar, ur. • Raziskovanje v vzgoji in izobraževanju: Digitalizacija vzgoje in izobraževanja – priložnosti in pasti. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 46
P. 263
pr edstavitve avtorjev_ic ■ authors
ni skladi, Ciljno razvojni program, Nacionalni program za okrevanje in od-
pornost) in mednarodnih projektov (Erasmus+, Horizon). Je član različnih
delovnih skupin Evropske komisije za digitalno izobraževanje, digitalno in
spletno učenje, transverzalne veščine, STEM, član skupin v okviru evrop-
skega stičišča digitalnega izobraževanja ter na UNESCU in v OECD-ju.
Dr Borut Čampelj is a secretary in the Digital Education Unit at the Mini-
stry of Education in Slovenia. He has expertise in digital education, compu-
ter science and STEM at national (European Social Funds, Resilience and
Recovery) and international projects (Erasmus+, Horizon). He has been a
member of various working groups of the European Commission on Digi-
tal Education, Digital and on-line Learning, Transversal skills, STEM, Di-
gital Education Hub as well as UNESCO in OECD.
Ilaria Farinella je pedagoginja, ki v šolah nudi specializirano pomoč, izo-
braževalne in medosebne intervencije za boljše vključevanje učencev s po-
sebnimi potrebami v šolo in družbo. Izvaja tudi izobraževalne dejavnosti
na domovih otrok z avtizmom z namenom učenja osnovnih veščin samo-
stojnosti in naprednih veščin za socialno vključevanje. Poleg tega je bila
opazovalka in vzgojiteljica pripravnica pri projektu DAPPERTUTTO, ka-
terega cilj je zmanjšati regionalne razlike na Siciliji z vlaganjem v sistem od
0 do 6 let, in ima naziv »ocenjevalka vrtcev z orodjem SVANI«, potem ko
je v enem od vrtcev, vključenih v projekt, uporabila orodje za kvalitativno
ocenjevanje SVANI.
Ilaria Farinella is a pedagogue who works in schools to provide speciali-
zed assistance, educational and relational interventions for better school
and social integration of pupils with disabilities. She also conducts educa-
tional activities at the homes of children with autism to teach basic auto-
nomy skills and advanced skills for social integration. Additionally, she has
been an observer and trainee educator in the »DAPPERTUTTO project«
aimed at reducing regional disparities in Sicily by investing in the 0-6 ye-
ars system, and she holds the title of »Evaluator of nurseries with SVANI
tool« after using the SVANI qualitative assessment tool in one of the nurse-
ries involved in the project.
Gaja Jamniker Krevh je diplomirana psihologinja in študentka magistrske-
ga študija psihologije Univerze v Ljubljani. Tekom svojega študija je sodelo-
vala s številnimi organizacijami in društvi, kot so: Pedagoški inštitut (delo
na projektih ROKA v ROKI, PYD), Društvo študentov psihologije Slove-
263
ni skladi, Ciljno razvojni program, Nacionalni program za okrevanje in od-
pornost) in mednarodnih projektov (Erasmus+, Horizon). Je član različnih
delovnih skupin Evropske komisije za digitalno izobraževanje, digitalno in
spletno učenje, transverzalne veščine, STEM, član skupin v okviru evrop-
skega stičišča digitalnega izobraževanja ter na UNESCU in v OECD-ju.
Dr Borut Čampelj is a secretary in the Digital Education Unit at the Mini-
stry of Education in Slovenia. He has expertise in digital education, compu-
ter science and STEM at national (European Social Funds, Resilience and
Recovery) and international projects (Erasmus+, Horizon). He has been a
member of various working groups of the European Commission on Digi-
tal Education, Digital and on-line Learning, Transversal skills, STEM, Di-
gital Education Hub as well as UNESCO in OECD.
Ilaria Farinella je pedagoginja, ki v šolah nudi specializirano pomoč, izo-
braževalne in medosebne intervencije za boljše vključevanje učencev s po-
sebnimi potrebami v šolo in družbo. Izvaja tudi izobraževalne dejavnosti
na domovih otrok z avtizmom z namenom učenja osnovnih veščin samo-
stojnosti in naprednih veščin za socialno vključevanje. Poleg tega je bila
opazovalka in vzgojiteljica pripravnica pri projektu DAPPERTUTTO, ka-
terega cilj je zmanjšati regionalne razlike na Siciliji z vlaganjem v sistem od
0 do 6 let, in ima naziv »ocenjevalka vrtcev z orodjem SVANI«, potem ko
je v enem od vrtcev, vključenih v projekt, uporabila orodje za kvalitativno
ocenjevanje SVANI.
Ilaria Farinella is a pedagogue who works in schools to provide speciali-
zed assistance, educational and relational interventions for better school
and social integration of pupils with disabilities. She also conducts educa-
tional activities at the homes of children with autism to teach basic auto-
nomy skills and advanced skills for social integration. Additionally, she has
been an observer and trainee educator in the »DAPPERTUTTO project«
aimed at reducing regional disparities in Sicily by investing in the 0-6 ye-
ars system, and she holds the title of »Evaluator of nurseries with SVANI
tool« after using the SVANI qualitative assessment tool in one of the nurse-
ries involved in the project.
Gaja Jamniker Krevh je diplomirana psihologinja in študentka magistrske-
ga študija psihologije Univerze v Ljubljani. Tekom svojega študija je sodelo-
vala s številnimi organizacijami in društvi, kot so: Pedagoški inštitut (delo
na projektih ROKA v ROKI, PYD), Društvo študentov psihologije Slove-
263