Page 131 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 131
l i t er at u r a

Yaccob, N. S., Yunus, M. M., in Hashim, H. (2022). Globally competent te-
achers: English as a second language teachers’ perceptions on global
competence in English lessons. Front. Psychol., 13, 925160, https://doi.
org/10.3389/fpsyg.2022.925160.

Yemini, M., Tibbitts, F., in Goren, H. (2019). Trends and caveats: Review of li-
terature on global citizenship education in teacher training. Teaching and
Teacher Education, 77, 77–89, https://doi.org/10.1016/j.tate.2018.09.014.

Zakon o financiranju vzgoje in izobraževanja (1996). Dostopno na http://pisrs.
si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO445 (pridobljeno 3. avgusta 2021).

Zakon o gimnazijah (1996). Dostopno na http://pisrs.si/Pis.web/pregledPred-
pisa?id=ZAKO450# (pridobljeno 3. avgusta 2021).

Zakon o osnovni šoli (1996). Dostopno na http://pisrs.si/Pis.web/pregledPred-
pisa?id=ZAKO448 (pridobljeno 3. avgusta 2021).

Zakon o poklicnem izobraževanju (2006). Dostopno na http://pisrs.si/Pis.web/
pregledPredpisa?id=ZAKO4325 (pridobljeno 3. avgusta 2021).

Zakon o vrtcih (1996). Dostopno na http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpi-
sa?id=ZAKO447 (pridobljeno 3. avgusta 2021).

131
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136