Page 134 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 134
obalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi

odnos do priseljencev 59, 83, 86, 87,
92, 97, 98, 99, 109

odzivnost na globalna vprašanja 87,
90, 98, 108

Organizacija združenih narodov 23

P

pravičnost 26, 27, 35, 36, 37, 42, 43, 55,
56, 65

priseljensko ozadje 43, 86, 108

S

samoučinkovitost pri pojasnjevanju
globalnih vprašanj 73, 83, 87, 88,
90, 91, 92, 95, 97, 98, 99, 108, 109

socialno-ekonomski status 42, 44,
53, 87, 108

spol 40, 41, 83, 108
spretnost medkulturne komunikaci-

je 73, 83, 87, 89, 90, 91, 95, 98
Svet Evrope 25, 45, 53, 54, 55, 63

T

trajnostni razvoj 24, 26, 28, 30, 54,
55, 57, 61, 63

trg dela 62

U

učitelji
diskriminatorno vedenje 73, 83, 84, 87,
89, 91, 92, 95, 98, 108
globalne kompetence 39, 113, 115
profesionalni razvoj 113

UNESCO 15, 24, 25, 27, 34, 45, 53, 54,
56, 63

V

vrednote 31, 53, 55, 59, 63, 109, 112, 116

Z

zavedanje o globalnih vprašanjih 58,
73, 78, 87, 89, 90, 91, 92, 98, 108, 109

134
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138