Page 133 - Klaudija Šterman Ivančič in Urška Štremfel • Globalne kompetence slovenskih učencev in učenk: konceptualni in empirični vpogledi. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2023. Digitalna knjižnica, Dissertationes 45
P. 133
arno kazalo

A globalna 45, 58
nacionalna 44, 45, 46
aktivno (globalno) državljanstvo 30, izobraževalni program 44, 113
34, 35, 37, 40, 61, 63, 108 gimnazijski 28, 44
izvenšolske dejavnosti 108, 116
aktivno učenje 107
K
D
kritično mišljenje 28, 29, 30, 35, 39,
(de)kolonializem 33, 37 44, 54, 55, 107
dosežki
kurikul 28, 34, 113
bralni 19, 59, 88, 92, 94, 95, 98, 106, 108
matematični 59, 89, 92, 98, 108 M
naravoslovni 19, 59, 90, 91, 92, 97, 98,
medkulturna komunikacija 38, 39,
108 54
državljanska vzgoja 28, 29, 35, 42, 43,
medkulturno izobraževanje 26, 30,
45, 52, 53, 111, 116 65

G medkulturno razumevanje 34, 36,
62, 65, 113
globalizacija 25, 27, 33, 39, 42, 53, 55,
65 N

globalna miselnost 34, 38 neformalno učenje 30, 31, 37, 113
globalni problemi 30, 44, 63
O
I
občutek pripadnosti šoli 43, 45, 72,
identiteta 41, 45, 53, 55, 62 92, 113
evropska 26

133
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138