Page 557 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 557
ujeta prva in četrta točka merjenja (p < 0,001), druga in četrta (p < 0,001) ter
tretja in četrta (p < 0,001) točka zbiranja podatkov. Pri tem so posameznice_ki
v prvem merjenju poročali o najvišjih rezultatih čuječnosti, sledijo drugi val,
tretji val in nazadnje četrta točka zbiranja podatkov (vsi ostali p = 1,000).

10. Različnost

Pri spremenljivki različnost (χ2(3) = 1,55; p = 0,671) se je izkazalo, da med povpreč-
ji podatkov v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov statistično značil-
ne razlike ne obstajajo.

11. Prispevanje

557

Slika 7: Izris povprečnih vrednosti za merjene lestvice glede na štiri točke
merjenja
Pri spremenljivki prispevanje se je izkazalo, da med povprečji podatkov v vseh šti-
rih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično značilne razlike (χ2(3)
= 20,26; p < 0,001). Parne primerjave, izvedene s pomočjo Wilcoxonovega testa
(s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so pokazale, da statistično
značilna razlika obstaja med prvim in četrtim (Z = –3,98; p < 0,001) ter drugim in
četrtim (Z = –2,79; p = 0,005) valom zbiranja podatkov. Pri tem so posameznice_
ki v prvem merjenju poročali o najvišjih rezultatih prispevanja, sledijo drugi val,
tretji val in nazadnje četrta točka zbiranja podatkov (vsi ostali p > 0,015).

kontekst prehoda
   552   553   554   555   556   557   558   559   560   561   562