Page 554 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 554
1.4 Druge mere: empatija, lestvice anksioznosti, čuječnost,
pripadnost, različnost in prispevanje

Tabela 4: Numerusi, povprečja in standardne deviacije za ostale
vprašalnike v štirih točkah merjenja

Prvi val Drugi val Tretji val Četrti val

N M SD M SD M SD M SD

Empatična skrb 418 3,76 0,60 3,75 0,61 3,64 0,64 3,02 0,50

Zavzemanje perspektive 417 3,35 0,60 3,42 0,63 3,38 0,66 3,21 0,58

Anksioznost 415 2,90 0,73 2,95 0,76 2,87 0,80 3,03 0,78

Covid-anksioznost 415 3,19 0,91 3,06 0,93 2,70 0,93 2,68 0,94

Čustva 415 2,65 0,81 2,73 0,87 2,65 0,88 2,69 0,90

Skrb 415 3,41 0,85 3,38 0,86 3,38 0,86 3,33 0,88

Odločanje 415 3,06 0,90 3,09 0,92 3,09 0,92 3,08 0,96

Pripadnost 417 3,12 0,52 3,05 0,54 3,05 0,55 2,29 0,27

Čuječnost 413 3,76 0,91 3,73 0,93 3,72 0,99 3,34 1,00

554 Različnost 414 3,58 0,86 3,65 0,89 3,66 0,91 3,65 0,94

Prispevanje 413 2,60 0,63 2,56 0,61 2,55 0,63 2,49 0,65

1. Empatična skrb

Pri spremenljivki empatična skrb se je izkazalo, da med povprečji podatkov v
vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično značilne
razlike (χ2(3) = 451,58; p < 0,001). Parne primerjave, izvedene s pomočjo Wil-
coxonovega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so po-
kazale, da statistično značilna razlika obstaja med prvim in tretjim (Z = –5,56; p
< 0,001), prvim in četrtim (Z = –14,89; p < 0,001), drugim in tretjim (Z = –4,63; p <
0,001), drugim in četrtim (Z = –15,06; p < 0,001) ter tretjim in četrtim (Z = –13,48;
p < 0,001) valom zbiranja podatkov. Pri tem so posameznice_ki v prvem mer-
jenju poročali o najvišjih rezultatih empatične skrbi, sledijo drugi val, tretji val
in nazadnje četrta točka zbiranja podatkov (vsi ostali p > 0,656).

2. Zavzemanje perspektive

Pri spremenljivki zavzemanje perspektive se je izkazalo, da med povprečji po-
datkov v vseh štirih časovnih točkah zbiranja podatkov obstajajo statistično
značilne razlike (χ2(3) = 78,86; p < 0,001). Parne primerjave, izvedene s pomočjo
Wilcoxonovega testa (s prilagojeno statistično pomembnostjo p = 0,008), so po-
kazale, da statistično značilna razlika obstaja med prvim in četrtim (Z = –5,01; p <
0,001), drugim in četrtim (Z = –7,33; p < 0,001) ter tretjim in četrtim (Z = –5,91; p <
0,001) valom zbiranja podatkov. Pri tem so posameznice_ki v drugem merjenju
poročali o najvišjih rezultatih zavzemanja perspektive, sledijo tretji val, prvi val
in nazadnje četrta točka zbiranja podatkov (vsi ostali p > 0,056).

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   549   550   551   552   553   554   555   556   557   558   559