Page 419 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 419
jem, gimnazija z nizkim tveganjem in nazadnje nižja poklicna šola z viso- 419
kim tveganjem.

Besedna viktimizacija (χ2(9) = 81,43; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –7,60; p < 0,001), osnovna šola z
nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,96; p
< 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –5,02; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –4,18; p < 0,001), osnovna šola z visokim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,37; p < 0,001), gimnazija z
nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,59; p < 0,001), gim-
nazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,36;
p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povprečje ima nižja poklicna šola z niz-
kim tveganjem, sledijo srednja poklicna šola z nizkim tveganjem, srednja po-
klicna šola z visokim tveganjem, osnovna šola z nizkim tveganjem in osnovna
šola z visokim tveganjem, slednji imata enako povprečje, nato srednja strokov-
na šola z nizkim tveganjem, gimnazija z visokim tveganjem, srednja strokovna
šola z visokim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem in nazadnje nižja po-
klicna šola z visokim tveganjem.

Odnosna viktimizacija (χ2(9) = 64,85; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tve-
ganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –6,13; p < 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,50; p < 0,001),
osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem
(Z = –3,64; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šo-
la z visokim tveganjem (Z = –3,63; p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,67; p < 0,001), gimnazija z nizkim tve-
ganjem in srednja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –4,23; p < 0,001), gim-
nazija z nizkim tveganjem in nižja poklicna šola z visokim tveganjem (Z = –3,54;
p < 0,001), srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola
z visokim tveganjem (Z = –3,27; p = 0,001); vsi ostali p > 0,002. Najnižje povpre-
čje ima srednja poklicna šola z visokim tveganjem, sledijo srednja poklicna šo-
la z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z vi-
sokim tveganjem, nato srednja strokovna šola z visokim tveganjem in srednja
strokovna šola z nizkim tveganjem, ki imata enako povprečje, nadalje osnovna
šola z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim tveganjem, nižja poklicna šola z vi-
sokim tveganjem in nazadnje osnovna šola z visokim tveganjem.

Spletna viktimizacija (χ2(9) = 24,60; p = 0,003): osnovna šola z nizkim tvega-
njem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –3,74; p < 0,001); vsi ostali p > 0,004.
Najnižje povprečje ima osnovna šola z nizkim tveganjem, gimnazija z nizkim
tveganjem pa ima višje povprečje.


   414   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424