Page 420 - Kozina, Ana, Tina Pivec, Ana Mlekuž, Urška Štremfel, Janja Žmavc, Katja Košir, Ajda Mlakar, Martina Zakšek. 2022. Pozitivni razvoj mladih v Sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij. Ljubljana: Pedagoški inštitut, 2022. Digitalna knjižnica, Documenta 22.
P. 420
tje merjenje

Tabela 482: Povprečja in standardna deviacija za vprašalnik medvrstniških
odnosov: nasilno vedenje in viktimizacija glede na stopnjo rizičnosti šole
v tretjem merjenju

OŠ z niz- OŠ z vi- GIM z niz- GIM z vi- SSŠ z niz- SSŠ z vi- SPŠ z niz- SPŠ z vi- NPŠ z niz- NPŠ z vi-
kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim kim tve- sokim
ganjem tvegan- ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem ganjem tveganjem
jem

M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD M SD

Nasilno 1,48 0,74 1,41 0,66 1,25 0,51 1,30 0,55 1,29 0,48 1,31 0,71 1,30 0,68 1,60 0,85 1,13 0,29 1,99 1,46
vedenje

Telesno 1,39 0,78 1,32 0,69 1,14 0,48 1,16 0,48 1,20 0,48 1,23 0,69 1,28 0,67 1,57 0,89 1,11 0,29 2,00 1,52
nasilje

Besedno 1,73 0,97 1,63 0,89 1,41 0,70 1,52 0,82 1,49 0,68 1,47 0,92 1,42 0,89 1,74 0,94 1,18 0,36 2,05 1,51
nasilje

Odnosno 1,33 0,64 1,30 0,59 1,19 0,50 1,21 0,53 1,20 0,46 1,24 0,65 1,21 0,63 1,50 0,84 1,08 0,29 1,92 1,38
nasilje

420 Viktimizacija 1,43 0,72 1,37 0,64 1,16 0,43 1,23 0,48 1,24 0,46 1,32 0,67 1,20 0,59 1,60 0,94 1,06 0,12 2,24 1,72

Telesna 1,30 0,69 1,24 0,54 1,09 0,41 1,13 0,44 1,14 0,40 1,21 0,61 1,22 0,68 1,58 0,97 1,04 0,10 2,18 1,67
viktimizacija

Besedna 1,62 0,95 1,55 0,92 1,25 0,56 1,39 0,77 1,36 0,68 1,42 0,82 1,22 0,59 1,62 0,91 1,08 0,17 2,23 1,71
viktimizacija

Odnosna 1,36 0,76 1,31 0,68 1,16 0,46 1,17 0,45 1,20 0,46 1,32 0,74 1,16 0,59 1,60 0,97 1,04 0,14 2,30 1,80
viktimizacija

Spletno 1,25 0,58 1,19 0,43 1,19 0,45 1,18 0,41 1,16 0,35 1,16 0,36 1,21 0,60 1,36 0,79 1,00 0,00 1,93 1,43
nasilje

Spletna 1,17 0,54 1,14 0,37 1,09 0,35 1,12 0,38 1,09 0,33 1,13 0,33 1,14 0,50 1,38 0,94 1,00 0,00 2,06 1,56
viktimizacija

Opombe: OŠ – osnovna šola; GIM – gimnazija; SSŠ – srednja strokovna
šola; SPŠ – srednja poklicna šola; NPŠ – nižja poklicna šola.

Nasilno vedenje (χ2(7) = 58,05; p < 0,001): osnovna šola z nizkim tveganjem
in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –5,76; p < 0,001), osnovna šola z nizkim
tveganjem in gimnazija z visokim tveganjem (Z = –3,18; p = 0,001), osnovna šo-
la z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,41;
p = 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim
tveganjem (Z = –4,33; p < 0,001), osnovna šola z nizkim tveganjem in srednja
poklicna šola z nizkim tveganjem (Z = –3,90; p < 0,001), osnovna šola z visokim
tveganjem in gimnazija z nizkim tveganjem (Z = –4,54; p < 0,001), osnovna šola
z visokim tveganjem in srednja strokovna šola z visokim tveganjem (Z = –3,54;
p < 0,001), osnovna šola z visokim tveganjem in srednja poklicna šola z nizkim
tveganjem (Z = –3,41; p = 0,001); vsi ostali p > 0,004. Najnižje povprečje ima gi-
mnazija z nizkim tveganjem, sledi srednja strokovna šola z nizkim tveganjem,

pozitivni razvoj mladih v sloveniji: razvojne poti v kontekstu migracij
   415   416   417   418   419   420   421   422   423   424   425